خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

اجرای برنامه‌های هیئات مذهبی در دهه دوم فاطمیه با شادی نوروزی تلاقی نداشته باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۶۰

هیئات مذهبی دهه دوم فاطمیه را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که هم ایام شهادت پاس داشته شود و هم با شادی مردم در نوروز تلاقی نداشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: هیئات مذهبی دهه دوم فاطمیه را به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که هم ایام شهادت پاس داشته شود و هم با شادی مردم در نوروز تلاقی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حجت‌الاسلام سید محمود فقیهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در دیدار با رییس شورای هیئات مذهبی کاشان گفت: شورای هیئات مذهبی، بازو و کمک کار اداره تبلیغات اسلامی در امور هیئات مذهبی است.

وی با اشاره به برخی اختلاف سلایق در مدیریت هیئت‌های مذهبی گفت: شورای هیئات مذهبی باید با تدبیر، این اختلاف سلایق را بررسی و حل و فصل کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان هم چنین با اشاره به تقارن ایام فاطمیه دوم با عید نوروز خاطر نشان کرد: هیئات مذهبی، ایام شهادت حضرت زهرا(س) را به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که هم ایام شهادت پاس داشته شود و هم با شادی نوروز تلاقی نداشته باشد.

حجت‌الاسلام فقیهی تأکید کرد: برگزاری برنامه‌های شهادت حضرت صدیقه در شب و روز شهادت، تدبیر در نصب بنر و پارچه نوشته‌های شهادت در محدوده ایام شهادت می‌تواند در این امر مؤثر باشد.

مجتبی رضازاده، رییس شورای هیئات مذهبی کاشان نیز در این دیدار با تأکید بر نقش هیئات مذهبی در فرهنگ سازی بویژه در بین نسل جوان خاطر نشان کرد: فعالیت بیش از ۶۳۰ هیئت مذهبی در شهرستان کاشان پتانسیل خوبی برای تاثیرگذاری در بین قشر جوان است.

رییس شورای هیئات مذهبی کاشان همچنین با اشاره به برخی آسیب‌های عزاداری درشهرستان کاشان خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی هیئت‌های مذهبی از ضروریات آسیب زدایی هیئات مذهبی شهرستان کاشان است.

رضازاده افزود: شورای هیئات مذهبی کاشان آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی بر اساس سرفصل‌های سازمان تبلیغات اسلامی را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز