خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت:

طرح تولیدی مقاطع فولادی ساختمانی و آلیاژی هامونیزه کاشان به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۹۹

همزمان با دهه مبارک فجر با حضورصالح نیا، معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت، طرح تولیدی مقاطع فولادی ساختمانی و آلیاژی شرکت هامونیزه کاشان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال و ظرفیت ۱۰۰هزار تن درکاشان به بهره‌ برداری رسید.

همزمان با دهه مبارک فجر با حضورصالح نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، طرح تولیدی مقاطع فولادی ساختمانی و آلیاژی شرکت هامونیزه کاشان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال و ظرفیت ۱۰۰هزار تن درکاشان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «محمود شریعتی»، مدیرعامل شرکت هامونیزه کاشان، درحاشیه بهره برداری این طرح مهم تولیدی در گفتگو با خبرنگاران گفت: اجرای این طرح بالغ بر ۷۰ نفر اشتغالزایی را به همراه داشته است.

وی اظهارداشت: به دلیل کافی نبودن برق درمنطقه کاشان برای اجرای این طرح باید تمهید ذوب(تولید بیلنت) و تامین برق را با تبدیل پست ۶۰ به ۳ بیست را اجرا می‌کردیم که خوشبختانه موفق شدیدم با ظرفیت حداکثر ۵۵ مگاوات این ظرفیت را ایجاد کنیم.

شریعتی با اشاره به اینکه اجرای این طرح به مدت یک سال با اشتغالزایی ۷۰ نفر و حجم سرمایه گذاری ۱۲۰ مبلیارد ریال به طول انجامید، گفت: مشتری‌های ما در حال حاضر شرکت‌های نوردی و معدنی هستند.

وی میزان تولید روزانه این شرکت را بالغ بر۱۰۰ هزارتن عنوان کرد و گفت: برآورد ما درحال حاضر باید حدود ۳۰۰ هزار تن تولید را دراین بخش داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت هامونیزه کاشان تولید اصلی شرکت هامونیزه را تولید لوله‌های چدنی و ضد زلزله برای پروژه‌های آبرسانی و طرح‌های عمرانی با ظرفیت ۷۰ هزارتن در فاز نخست عنوان کرد و گفت: درحال حاضر دراین شرکت بیش از ۴۸۰ نفر مشغول به کار هستند.

طرح تولیدی مقاطع فولادی ساختمانی و آلیاژی درشرکت هامونیزه کاشان ظهر امروز، یک شنبه، نوزدهم بهمن، با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، معاون استاندار و فرماندار، معاون برنامه ریزی و امور مالی فرمانداری کاشان، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.

پس از افتتاح این طرح تولیدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به اتفاق هیئت همراه از قسمت‌های مختلف شرکت هامونیزه کاشان بازدید کردند و در جریان روند تولید در این شرکت قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز