خبرگزاری کار ایران

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان:

استکبار جهانی با بهره گیری از تمام تجربیات گذشته در ۹ دی به میدان آمده بود

کد خبر : ۲۳۷۱۰۸

استکبار جهانی با بهره گیری از تمام تجربیات گذشته در ۹ دی ۸۸ با به میدان آوردن هواداران خود می خواست اصل نظام را از بین ببرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: استکبار جهانی با بهره گیری از تجربیات گذشته در ۹ دی ۸۸ با به میدان آوردن هودارانش می‌خواست اصل نظام را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، «حجت الاسلام احسان الله محمدی»، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقامت سپاه کاشان، در نشست خبری با خیرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان کاشان گفت: برخی مسئله فتنه ۸۸ را رقابت و اختلاف بین دو نامزد یا هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می‌دانند، در حالی که تعبیر مقام معظم رهبری در مورد این حوادثبه فتنه نشان دهنده عمق نیت فتنه گران و دشمنان برای براندازی حکومت بود.

وی حماسه ۹ دی را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: این حماسه جزء جدانشدنی تاریخ انقلاب است و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با اشاره به اینکه ملت ایران در سراسر کشور یکپارچه در واکنشی کوبنده و سنگین در مقابل توطئه های استکبار خروشیدند، اظهار داشت: حوادثپس از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ پیامدهایی را برای انقلاب داشت که مبارک‌ترین پیامد آن، تولد بصیرتی است که نظیر آن را در طول تاریخ کمتر سراغ داریم.

حجت الاسلام محمدی افزود: در ۹ دی ۸۸ طومار استکبار درهم پیچبده شد به طوری که ملت ایران با حلق حماسه ای دیگر شاهد واقعه ای اعجاب انگیز بودیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان اظهار داشت: نمود یافتن قدرت معنوی مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه و رهبر حکومت دینی از دیگر پیامدهای مثبت این حوادثبود.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه فتنه بازنگری ۸۸ باید بازنگری شود یاد آوری نمود: اگرچه دراین روز اهانت به ساحت مقدس امام حسین(ع) وارد شد ولی ملت ایران در این حوادث، متوجه شدند که دشمنان جمهوری اسلامی ایران، دشمن اهل بیت(ع) و دشمن امام حسین(ع) هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز