خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای کاشان در گفتگو با ایلنا خبر داد:

اجرای فاضلاب کاشان ۱۰ کیلومتر بیشتراز برنامه مصوب انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۷۷۱

تکمیل پروژه ویشنگ برزک به طول ۶ ونیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ودویست میلیون تومان دردهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل آبفای کاشان گفت: تکمیل پروژه ویشنگ برزک به طول ۶ ونیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

«محمد رضا اسدی» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر، نقش دکتر عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در پیگیری تکمیل اجرای پروژه انتقال آب پروژه ویشنگ برزک را بسیار تاثیر گذار دانست و گفت: پیگیری های نماینده مردم کاشان در گرفتن اعتبارات خط انتقال آب چشمه ویشنگ باعثشد تا بتوانیم درسه شیفت کاری حتی جلوترازبرنامه زمان بندی تعیین شده این پروژه را در ۲۲ بهمن سال جاری به بهره برداری برسانیم.

محمد رضا اسدی همچنین از بهره برداری ساختمان جدیداداری آبفای شهرستان آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان در ۲۲ بهمن سالجاری خبرداد و یاد آوری نمود: اعتباراین پروژه ازمحل فروش ساختمان قدیم و اعتبارات داخلی شرکت آب و فاضلاب منطقه تامین گردیده است.

وی با بیان اینکه با توجه به برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم بتوانیم بهره برداری از ۲۵ کیلومتر خط اصلی فاضلاب کاشان را نیزدر ایام الله دهه فجر داشته باشیم تصریح کرد: افتتاح یک حلقه چاه درشهرستان آران وبیدگل نیزاز دیگر پروژ های قابل بهره برداری در ۲۲ بهمن سالجاری می باشد.

مدیرعامل آبفای کاشان از اجرای ۱۰ کیلومتر بیشتر از برنامه مصوب قراردادهای منعقد شده شبکه فاضلاب شهری کاشان(۲۱۰ کیلومتر) خبرداد و تصریح کرد: قرارداد مصوب اجرای شبکه فاضلاب شهری کاشان ۲۰۰ کیلومتر بوده است

وی از اتمام اجرای فاز اول شبکه فاضلاب و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی تصفیه خانه کاشان خبرداد و یاد آوری نمود: درنیمه دوم سال ۱۳۹۴ مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کاشان نیز قابل بهره برداری است.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود فاز دوم اجرای شبکه فاضلاب کاشان را با ۲۰ درصد افزایش مبلغ یعنی ۱۲ میلیون یورو در اسفند ماه سالجاری شروع کنیم.

شایان ذکراست اجرای جلوتر از زمان پیش بینی شده تکمیل خط انتقال آب ویشنگ برزک نتیجه پیگیری های مستمرنماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات لازم و تلاش مستمر و خستگی ناپذیر کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهرستان کاشان می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز