خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل؛

وارد شدن به فضای انتخاباتی زود هنگام به نفع مردم شهرستان نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۶۹۴

در مقطع کنونی تنها راه ممکن برای حل مشکلات شهرستان، خدمت به مردم، به خاطر رضای خداوند متعال است.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل گفت: کسانی که با ایجاد فضاهای تبلیغاتی زودهنگام دلشان برای منطقه آران و بیدگل سوخته بود، زمانی که ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزارمیلیارد تومان بودجه مملکت بود، واقعا چه مقدار از این بودحه را در آران و بیدگل هزینه کرده اند.

یه گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، «عباسعلی منصوری آرانی» شب گذشته در دومین نشست هم اندیشی اعضای شورای های اسلامی شهرها و شهرداران شهرستان آران و بیدگل که درسالن جلسات خانه شهروند شهرداری آران و بیدگل برگزارشده بود، ضمن تسلیت اربعین حسینی، به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: اگر مذاکرات هسته ای انجام نمی‌شد از مجوز فروش یک میلیون بشکه نفتی هم که در روز می گرفتیم اجازه فروش قطره ای از این نفت را نداشتیم.

وی مشکلات مالی دولت فعلی را بسیار سخت عنوان کرد و گفت: وضعیت مالی دولت‌های قبل به گونه ای بود که وزرا و معاونین آنها به نمایندگان فشار می آوردند تا اعتبارات زیادی که وجود داشت جایی را برای هزینه کردن آن پیدا کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولین شهرستان آران و بیدگل با توجه به بحران مالی که دولت با آن روبه‌روست به جای نقد کردن یکدیگر با تفاهم و همدلی برای اعتبارات کمی که وجود دارد برنامه ریزی کنند.

وی جلب سرمایه گذار را تنها راه رفع مشکل بیکاری و اشتغال‌زایی برای فارغ التخصیلان دانشگاهی و به عنوان اولین راهکار در منطقه دانست و گفت: برگزاری جلسات مشترک شوراهای اسلامی و شهرداران با حضورمعاونین وزرا و مدیران کل به عنوان دومین راهکار می تواند در رفع مشکلات منطقه موثر باشد.

منصوری حضور شوراهای اسلامی شهرهای آران و بیدگل در جلسات شهرهای همجوار به منظور الحاق آنها را یک بازی سیاسی عنوان کرد و خطاب به اعضای شوراهای شهرهای آران و بیدگل گفت: افرادی که شما را ترغیب به چنین کارهایی می کنند مطمئن باشید دنبال خدمت به مردم نیستند بلکه افرادی کارکشته سیاسی هستند که ازهم اکنون کار تبلیغاتی انتخاباتی را با این روش‌ها شروع کرده اند.

وی وارد شدن به فضای انتخاباتی زود هنگام را به نفع مردم شهرستان آران و بیدگل ندانست و گفت: وقتی من نماینده می‌بینم رقبایم درحالی که بیش از یک سال به تبلیغات انتخابات مانده، وارد فضای تبلیغاتی می شوند به جای خدمت به مردم وارد کار سیاسی می شوم.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که ۲۰روزمانده به زمان برگزاری انتخابات باید تبلیغات انتخاباتی انجام شود، اظهارداشت: با توجه به اینکه هنوز مشخص نیست که آیا انتخابات آینده مجلس استانی، منطقه ای و یا شهرستانی خواهد بود به نظر می رسد اینگونه کارهای تبلیغاتی یک بازی سیاسی است.

وی غافل شدن از خدمت به مردم در مقطع کنونی را اشتباه بزرگی دانست و گفت: تنها راه مقابله با چنین فضاهای سیاسی حضورمسئولین و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها دروزارتخانه ها و استان برای رفع مشکلات مردم است.

وی با تاکید بر همکاری شوراهای اسلامی شهرها با فرماندار آران و بیدگل درجهت رفع مشکلات مردم تصریح کرد: تا آنجایی که اطلاع دارم دیدگاه معینی نژاد، فرماندار این شهرستان به کارگیری مسئولین بومی براساس شاخص های جمعیتی است.

وی با انتقاد ازاینکه از ۷ میلیارد بودجه ای که برای دانشگاه علوم پزشکی کاشان گرفته است حتی یک دهم آن برای درمان شهرستان آران و بیدگل اختصاص پیدا نکرده است، اظهار داشت: درحالی که بنده اهل آران و بیدگل هستم، جای تاسف است عده ای با طومار نویسی چنین بازی زشت تبلیغاتی را راه اندازی می کنند که منصوری تمام بودجه ها را به آران و بیدگل برد.

وی وارد شدن به چنین فضاهای سیاسی را موجب قطع شدن اندک بودجه های موجود در منطقه دانست و ضمن هشدار به اعضای شوراهای شهر ها نسبت به وارد شدن درچنین فضاهایی گفت: بنده به جای باج دادن به چنین افراد سیاسی، تمام تلاشم را درجهت خدمت به مردم فقیر و مصتضعف منطقه بکارمی گیرم تا مورد رضایت خدواند قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در مقطع کنونی تنها راه ممکن برای حل مشکلات شهرستان، خدمت به مردم، به خاطر رضای خداوند متعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز