خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان در گفتگو با ایلنا؛

هرکس ساز خودش را می‌زند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۸۲۴

اگرچه در چند ماه گذشته موفق به داشتن فرمانداری جوان، پرانرژی و بومی در کاشان شدیم، اما هنوز انسجام لازم را درمدیریت شهری پیدا نکرده‌ایم و هنوز دراین شهر هرکس و هر چیز، ساز خودش را می‌زند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: گرچه در چند ماه گذشته موفق به داشتن فرمانداری جوان، پرانرژی و بومی در کاشان شدیم اما هنوز انسجام لازم را درمدیریت شهری پیدا نکرده‌ایم و هنوز دراین شهرهرکس و هر چیز، ساز خودش را می‌زند.

«علی رسول‌زاده»، رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، صبح امروز، سه شنبه، بیست و هفتم آبان، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، ضمن انتقاد از نبود انسجام لازم در مدیریت شهری کاشان گفت: مدیریت شهری کاشان اگر با همدلی، همراهی و هماهنگی برای بهبود، ارتقا و توسعه شهری در همه ابعادش وجود داشته باشد، قطعا کاشان سرنوشت خیلی بهتر از این را خواهد داشت.

رسول‌زاده رمز موفقیت مدیریت شهری کاشان را در گرو همدلی واقعی دانست و گفت: طبق وعده الهی که دست خدا با جماعت است، اگر وحدت و همدلی در مدیرین شهری کاشان به‌وجود آید، خواهیم توانست موفقیت‌های چشمگیری در این شهر بدست آوریم.

کنارگذاشتن سلایق شخصی، موجب توسعه شهری کاشان می‌شود

وی کنار گذاشتن سلایق شخصی را یکی دیگر از عوامل توسعه شهری در کاشان عنوان کرد و گفت: ما مسئولین که به نظام اسلامی و ولایت فقیه اعتقاد داریم، اگر اعتصام و انسجام همه جانبه درنگرش مقام معظم رهبری نسبت به امور و اداره مملکت را داشته باشیم به طور قطع و یقین سرنوشت آینده کاشان خیلی بهتر از این رقم خواهد خورد.

هنوز انسجام لازم را درمدیریت شهری کاشان پیدا نکرده‌ایم

رئیس شورای اسلامی شهرکاشان با ابراز تاسف از اینکه هنوز در کاشان هرکس و هرچیز، ساز خودش را می‌زند، گفت: اگرچه چند ماه گذشته موفق به داشتن فرمانداری جوان، پرانرژی و بومی در کاشان شدیم، اما هنوز انسجام لازم را درمدیریت شهری پیدا نکرده‌ایم و هنوز دراین شهر هر کس و هر چیز، سازخودش را می‌زند.

وی با اشاره به اینکه اعتقادات شخصی ما مسئولین، مهم‌ترین ضعف مدیریت شهری کاشان است، گفت: اگر کار برای رضایت خداوند متعال باشد، هبچ موقع منیت‌ها و مسائل شخصی مطرح نیست.

خروجی خوبی در امور فرهنگی کاشان نداریم

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان به مشکلات فرهنگی کاشان اشاره کرد و گفت: علیرغم داشتن هیئت‌های مذهبی فراوان، کانون‌های مذهبی متعدد و پایگاه‌های فرهنگی بسیج خروجی خوبی در امور فرهنگی کاشان نداریم.

رسول‌زاده در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مشکلات کارگری کاشان را نشات گرفته از مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی این شهرستان عنوان کرد و گفت: هرچند شهرستان کاشان از نظر اقتصادی در رده‌های بالا قراردارد ولی درامر فرهنگی وضعیت خوبی نداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی، طلاق، خلاف اخلاق در بین نوجونان که شاید خیلی مشهود نیست بنا برنظر متخصصین امر همه این‌ها ناشی از فقر فرهنگی در این شهرستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز