خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان؛

آتش نشانان ۲۴ شهر استان اصفهان در کاشان آموزش دیدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۶۴۶

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان اعلام کرد، براساس دستورالعمل استانداری اصفهان ۲۴ شهر شمالی و شرقی استان اصفهان تحت پوشش آموزش‌های مختلف امداد و اطفاء سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان قرار گرفتند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان اعلام کرد، براساس دستورالعمل استانداری اصفهان ۲۴ شهر شمالی وشرقی استان اصفهان تحت پوشش آموزشهای مختلف امداد و اطفاء سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سیدمهدی مجدالاشرافی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت این شهر‌ها شامل نائین - نطنز – آران و بیدگل - بادرود – اردستان – خالدآباد – مهاباد – زواره – ابوزیدآباد – نوش آباد – سفیدشهر – جوشقان قالی – قمصر – برزک – مشکات – نیاسر – کامو – فرخی – انارک – جندق – بافران – خور و طرق رود است.

وی همچنین افزود آتش نشانان این شهر‌ها در اولین دوره برگزاری این آموزش‌ها، هفت مبحثمقدماتی مربوط به حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی، از جمله شرح وظائف آتش نشانی و فرد آتش نشان، تئوری حریق، شناخت انواع خاموش کننده‌ها، آبرسانی در عملیات اطفاء حریق، آشنایی با انواع پمپ و کاربرد آن‌ها، شناخت انواع دستگاههای تنفسی و آشنایی با انواع نردبان و کار با آن‌ها را آموختند.

مدیرعامل سازمان هدف از برگزاری این دوره‌ها را یکسان سازی آموزش‌های پرسنل آتش نشانی‌های استان دانست و گفت: نفرات معرفی شده پس از قبولی در آزمون‌های مربوطه در دوره‌های تخصصی و پیشرفته آتش نشانی شرکت خواهند کرد.

وی همچنین افزود: در حال حاضر ۸۳ نفر از شهرهای یاد شده در این بخش از آموزش‌ها شرکت کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز