خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

از قهرمان تنیس روی میز دانشگاه کاشان تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۰۳۸

در مراسمی از محمد امین حنطه، قهرمان مسابقات تنیس روی میز دوازدهمین المپیاد ورزشی، تجلیل شد.

در مراسمی از محمد امین حنطه، مقام قهرمان مسابقات تنیس روی میز دوازدهمین المپیاد ورزشی، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با تبریک کسب مقام قهرمانی توسط این دانشجو افزود: مایه افتخار است که در این دانشگاه افراد نخبه و قهرمان به تحصیل مشغول هستند.

دکتر عباس زراعت از حمایت مالی این دانشگاه از نخبگان خبر داد و اظهار داشت: انشاءالله بنیاد نخبگان سعیدی، محمد امین حنطه را به عنوان عضو این بنیاد ثبت نام کنند و حمایت های خود را از این دانشجو دریغ نورزند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان بایستی از پتانسیل ها و خلاقیت های خود به خوبی استفاده کنند، خاطر نشان کرد: ورزش زمینه رشد و تعالی بیشتر شما را در تحصیل فراهم می کند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان نیز در این مراسم افزود: محمد امین حنطه در مسابقات تنیس روی میز دوازدهمین المپیاد ورزشی کشور در بخش انفرادی توانست از بین ۶۴ ورزشکار شرکت کننده در دیدار پایانی با پیروزی برابر قهرمان ایران و آسیا افشین نوروزی به عنوان قهرمانی دست یابد و اولین مدال طلای این مسابقات را از آن خود کند.

معاون دانشجویی دانشگاه کاشان نیز در این نشست با قدردانی از موفقیت این دانشجوی قهرمان گفت: امید است که شاهد کسب مدال های قهرمانی این دانشجوی ورزشکار در عرصه های بین المللی باشیم.

دکتر شیخ زاده حمایت های بیشتر دانشگاه از این جوانان قهرمان و نخبه را خواستار شد و افزود: تجلیل از قهرمانان و مدال آوران عرصه ورزش باعثایجاد انگیزه در بین جوانان می شود.

محمد امین حنطه که دانشجوی ترم چهار کارشناسی تربیت بدنی دانشگاه کاشان است، از سال ۸۰ رشته ورزشی پینگ پنگ را شروع کرده و از افتخارات ایشان را، قهرمان نوجوانان کشور در سال ۸۶، سوم جوانان کشور سال ۸۸، قهرمان مسابقات بین المللی قزوین سال ۸۸-۸۷، سوم تیمی پروتور جهانی منامه بحرین سال ۸۹، نایب قهرمان جوانان کشور سال ۸۹، نایب قهرمان امیدهای کشو سال ۸۹، قهرمان پروتور اربیل عراق سال ۸۹، شرکت در مسابقات آسیایی بانکوک تایلند سال ۸۹-۸۸، امتیازآورترین بازیکن جوان جهان در سال ۲۰۱۱میلادی، قهرمان باشگاههای کشور در سوپر لیگ بزرگسالان کشور در سال ۹۰، قهرمان دانشجویان کشور سال ۹۲می توان نام برد.

دوازدهمین المپیاد ورزشی در رشته تنیس روی میز با حضور ۱۶ تیم از چهارم تا ۳۰ مرداد ماه امسال به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز