خبرگزاری کار ایران

رئیس پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان؛

امضاء تفاهم‌نامه بین دانشگاه کاشان و انجمن علمی گیاهان دارویی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۹۵

رئیس پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان از امضاء تفاهم‌نامه همکاری فی مابین انجمن علمی گیاهان دارویی ایران و این دانشگاه خبر داد.

رئیس پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان از امضاء تفاهم نامه همکاری فی مابین انجمن علمی گیاهان دارویی ایران و این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دکتر حسینعلی رفیعی پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: این تفاهم نامه به منظور بهره گیری از تخصص های علمی، تحقیقاتی و کاربردی متقابل در امر توسعه علمی - پژوهشی با هدف ساماندهی همکاری های مشترک به امضاء رسیده است.

وی همکاری و تبادل نظر در جهت برآورده کردن نیازهای آموزشی، پژوهشی طرفین در چارچوب توافقاتی که به عمل خواهد آمد، ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعات علمی، تحقیقی در چارچوب قوانین و مقررات، بهره مند شدن طرفین از امکانات یکدیگر از قبیل توان های فکری، تجربی، پژوهشی، آموزشی و آزمایشگاهی مطابق ضوابط منعقده، شناخت نیازهای منطقه در زمینه های کاری طرفین را از جمله موضوع های این تفاهم نامه ذکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: با امضاء این تفاهم نامه همکاری و اجرای طرح های مشترک پژوهشی بین طرفین و مشارکت علمی و تحقیقاتی در اجرای پایان نامه ها، سمینارها، و کارگاه های تحقیقاتی کاربردی منطبق با نیازها و اولویت های تعریف شده دو طرف و راه اندازی تیم های تحقیقات کاربردی و همکاری در انتشار نتایج حاصل از تحقیقات مشترک در منابع و مجامع علمی معتبر انجام می شود.

دکتر رفیعی پور اظهار داشت: در حاشیه برگزاری جشنواره ملی نعنا، نشستی با حضور رئیس دانشگاه(جناب پرفسور عباس زراعت)، رئیس انجمن گیاهان دارویی کشور(جناب پرفسور محمد باقر رضایی) و مسئول انجمن علمی گیاهان دارویی شاخه شمال غرب استان اصفهان(حاج آقای قاسمی) برگزار شد و ضمن اظهار تمایل طرفین به همکاری های مشترک، بازدیدی یک روزه توسط جمعی از اعضای هیات علمی و مدیر فضای سبز دانشگاه از مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع صورت گرفت.

در پایان نیز جلسه ای با حضور رئیس انجمن گیاهان دارویی کشور برگزار و در خصوص پاره ای از مسایل علمی، پژوهشی در راستای همکاری های مشترک بحثو تبادل نظر شد.

در این جلسه بیان شد که مؤسسه از ۱۲ سال پیش طرح سامان دهی گل محمدی در کاشان را آغاز نموده و این امکان وجود دارد تا انشاء ا… منطقه کاشان تبدیل به قطب گل محمدی و اسانس کشور گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز