خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیران واحدهای نساجی کاشان و آران و بیدگل؛

نخستین همایش تکنولوزی ماشین آلات نساجی بلژیک در کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۴۴

با حضور مدیران واحدهای تولیدی نساجی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، نخستین همایش تکنولوِژی ماشین آلات نساجی بلژیک، روز گذشته، هشتم مهرماه، در سالن غیاثالدین دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با عنوان پاسخ به نیازهای صنعت برگزارشد.

با حضور مدیران واحدهای تولیدی نساجی کاشان و آران و بیدگل، نخستین همایش تکنولوژی ماشین آلات نساجی بلژیک روز گذشته، هشتم مهرماه، در سالن غیاثالدین دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با عنوان پاسخ به نیازهای صنعت برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، در این همایش یک روزه که ۸ شرکت سازنده صنایع نساجی بلژیک حضور داشتند، آخرین تکنولوژی و تولیدات روز نساجی دنیا توسط مدیران و نمایندگان شرکت کنندگان به شرکت کنندگان منتقل شد.

«دکتر منصور دیاری»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، در حاشیه این همایش، هدف برگزاری این همایش را آشنایی صاحبان صنایع نساجی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با آخرین تکنولوژی‌های ماشین آلات جدید نساجی روز دنیا که ساخت کشور بلژیک است، عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه هشت شرکت نساجی کشور بلژیک دراین همایش شرکت کردند مدیران و صاحبان نساجی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل اطلاعات لازم را در خصوص ماشین آلات جدید نساجی دنیا کسب کردند.

صنایع نساجی بلژیک، جدید‌ترین پیشرفت‌های تکنولوریثخود در بخش بافندگی فلت و پرزدار(فرش مخمل بافی) ژاکارد سیستم‌های اتوماسیون فناوری کاردینگ و فناوری‌های آکستروژن و فیلنراسیون را معرفی کردند، ضمن اینکه آخرین دستاوردهای تولید پارچه‌های مورد مصرف در صنایع پوشاک منسوجات خانگی و منسوجات صنعتی نیز در این همایش نمایش داده شد.

در حاشیه این همایش، تعدادی از مدیران واحد‌های تولیدی نساجی شهرستان‌های کاشان و آران وبیدگل جهت خرید ماشین آلان جدید صنایع نساجی کشور بلژیک وارد مذاکره شدند.

با توجه به اینکه شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل قطب صنعت نساجی و تولید کننده ۷۰ درصد فرش ماشینی کشور هستند. برگزاری این همایش به منظور آشنایی با آخرین تکنولوژی و دانش روز نساجی دنیا در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان مثمر ثمر و موجب تقویت صنایع نساجی این منطقه است، لذا تقدیر از برگزارکنندگان این همایش یک روزه شایسته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز