خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه کاشان:

تعطیلی پردیس خواهران و تعدیل نیروهای دانشگاه کاشان صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۴۴۴

از آنجا که پردیس خواهران در محل نامناسب قرار گرفته و برای خواهران مناسب نیست، کار‌شناسان این دانشگاه در حال بررسی رفع مشکلات آن دانشکده هستند.

سرپرست دانشگاه کاشان گفت: تعطیلی پردیس خواهران و تعدیل نیروهای این دانشگاه صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دکتر عباس زراعت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که پردیس خواهران در محل نامناسب قرار گرفته و برای خواهران مناسب نیست، کار‌شناسان این دانشگاه در حال بررسی رفع مشکلات آن دانشکده هستند.

وی به پذیرش دانشجوی دکترا مهر امسال در این دانشکده اشاره و خاطر نشان کرد: مهر امسال علاوه بر پذیرش دانشجو در دوره‌های کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد برای نخستین بار دانشجوی دکترا در پردیس خواهران نیز پذیرش می‌شوند.

وی افزود: سعی بر این است برای امنیت بیشتر خواهران، تنها پذیرش دانشجوی بومی داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه کاشان، تعدیل نیروی این دانشگاه را نیز رد و اظهار داشت: سیاست دانشگاه کیفی سازی و رسیدگی به وضعیت مطلوب کارمندان است.

دکتر زراعت در خصوص تفکیک جنسیتی در دانشگاه نیز افزود: در حال حاضر بیش از ۸۰ تا ۹۰ درصد پذیرش دانشگاه‌ها خانم هستند و در برخی رشته‌ها تفکیک جنسیتی که تعداد دانشجویان کم می‌باشند معنا ندارد.

وی رسالت اصلی دانشگاه را پژوهش و آموزش ذکر کرد و گفت: ۱۵ درصد از بودجه دانشگاه بایستی صرف پژوهش شود و باید سعی کنیم تا با برنامه ریزی اصولب به اهداف سند چشم انداز این دانشگاه دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز