خبرگزاری کار ایران

دبیر فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا؛

ضرورت شرکت اصناف در دوره‌های آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۶۶۴

با توجه به اینکه شاخص توسعه یافتگی برای ورود به بازار کسب و کار، برگزاری دوره‌های مهارت آموزی است، لذا رسیدن به این توسعه یافتگی شرکت کلیه صنوف کشور در دوره های آموزش مهارت های فنی و حرفه امری ضروری و لازم است.

دبیر فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه شاخص توسعه یافتگی برای ورود به بازار کسب و کار برگزاری دوره‌های مهارت آموزی است، لذا رسیدن به این توسعه یافتگی شرکت کلیه صنوف کشور در دوره‌های آموزش مهارت‌های فنی و حرفه امری ضروری و لازم است.

مهران فرزین در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب، برگزاری دوره‌های آموزش فنی وحرفه‌ای براساس سیاست وزارت کار تعاون ورفاه اجتماعی در زمینه ایجاد اشتغال پایدار را بسیار واقع بینانه عنوان کرد و گفت: برگزاری اینگونه دوره‌های آموزشی مهارتی برای اصناف کشور ضمن اینکه یک اتفاق میمونی است در سایه اموزش به خصوص آموزش‌های مهارتی اهداف توسعه همه جانیه نیز قابل تحقق است.

وی با تاکید بر ضرورت و استفاده از این فرصت فوق العاده برای حضور کلیه بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ کشور گفت: شرکت اصناف در دوره‌های مهارت آموزی شاخص‌های توسعه یافتگی وورود نیروی ماهر در کسب وکار فراهم می‌شود.

دبیر فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون قدم‍‌های خوبی به منظور حضور اصناف در آموزش‌های مهارتی برداشته شده است، خطاب به کلیه اصناف کشور گفت: اصناف و صاحبان صنایع عزیز می‌توانند از این فرصت استفاده نموده و شاغلین خود را همگام با تکنولوزی به روز رسانی و ارتقا مهارت دهند و فرصت رقابت را با سایر تولید کنندگان(اعم از خدماتی و محصولاتی) برای خود ایجاد نمایند که در غیر این صورت توسط رقبای داخلی و یا خارجی محکوم به شکست خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز