خبرگزاری کار ایران

به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع):

سومین سرای محله به نام سلمان فارسی در کاشان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۵۲

به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و با حضورنماینده ولی فقیه و امام جمعه، مسئولان و مردم کاشان، سومین سرای محله در مسجد سلمان فارسی این شهرستان افتتاح شد.

به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و با حضورنماینده ولی فقیه امام جمعه، مسئولان و مردم کاشان، سومین سرای محله در مسجد سلمان فارسی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، شهردار کاشان در مراسم افتتاح سومین سرای محله در کاشان، محله مسجد سلمان را از مهم‌ترین محلات کاشان در طرح کنترل ترافیکی شهرستان و محور امیرکبیر دانست.

سیدمحمد ناظم ‌رضوی افزود: شهرداری کاشان به منظور رفاه حال ساکنان محل، آمادگی لازم جهت پرداخت حق و حقوق مالکین اراضی درطرح آزادسازی را دارد و انتظار دارد با همراهی و همکاری ساکنان این محله در تسریع این پروژه، گامی اساسی برداشته شود.

وی اظهار داشت: سرای محله در ۵۴ محله کاشان با هدف ایجاد زمینه‌های لازم برای افزایش مشارکت فرهنگی شهروندان این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گفته وی، مسجد سلمان فارسی از اولین مساجدی است که با تاسیس آن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و پرورش جوانان ولایی، ۱۶ شهید را تقدیم دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی کرده است.

شهردار کاشان خاطر نشان کرد: سومین سرای محله با همکاری استاد حلی، پیشکسوت معماری اسلامی و سنتی ایران برای تخصیص فضا در مجاورت مسجد سلمان فارسی تاسیس شد.

ناظم ‌رضوی، با تاکید بر شکل گیری و افزایش ارتباطات فرهنگی قوی و منسجم شهروندان در سرای محله با شهرداری و دیگر مراکز فرهنگی افزود: فلسفه وجودی سراهای محله رسیدن به هدف غایی برای خدمت رسانی شورای اسلامی شهر و شهرداری به مردم خارج از فضای شهرداری است.

وی، از صدور احکام شورایاران در هفته‌های آتی خبر داد و افزود: با شناسایی و انتخاب شورایاران محلات احکام آن صادر در هفته‌های آتی و به آن‌ها ابلاغ می‌شود.

سومین سرای محله کاشان در مسجد سلمان واقع در خیابان امیر کبیر کوی سلمان این شهرستان با حضور اعضای شورای اسلامی شهرکاشان، شهردار، ساکنان این محله و سخنرانی آیت الله عبدالنبی نمازی، امام جمعه کاشان افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز