خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان:

استقبال و احترام به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی آب و فاضلاب، باید فرهنگ‌سازی شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۹۲۰

اولین سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی آب و فاضلاب در شهرستان آران بیدگل با افتتاح آب شیرین کن در شهر ابوزیدآباد صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: استقبال و احترام به سرمایه گذاران بخش خصوصی آب و فاضلاب باید فرهنگ سازی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، محمد رضا اسدی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان، در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان آران و بیدگل که با موضوع سرمایه گذاری در بخش آب و فاضلاب شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در محل فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد گفت: اولین سرمایه گذاری در بخش خصوصی آب و فاضلاب در شهرستان آران بیدگل با افتتاح آب شیرین کن در شهر ابوزیدآباد صورت گرفت.

اسدی با تاکید بر نگاه ویژه و متفاوت به سرمایه گذاران پروژه های آب و فاضلاب گفت: استقبال از سرمایه گذاران این بخش و احترام به آنها باید فرهنگ سازی شود.

وی یادآورشد: تخصیص تنها ۱۰درصد اعتبارات بخش آب و فاضلاب شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در سال ۹۲ از محل اعتبارات استانی و حجم پروژه های این شرکت، باعثشده تا استفاده از سرمایه گذاران بخش خصوصی ضرورت پیدا کند.

اسدی تصریح کرد: اگر مردم به ازای هر یک لیتر آب، دو ریال مساعدت کنند تمامی طرح‌های شرکت آب و فاضلاب این شهرستان عملیاتی می شود.

وی طرح مجزا کردن آب شرب شهرهای آران و بیدگل، نوش آباد و سفید شهر و همچنین تصفیه خانه نوش آباد را از جمله پروژه‌های عملیاتی این شهرستان نام برد.

مدیرعامل آبفای کاشان در پایان این نشست، آمادگی این شرکت در خصوص ورود و جذب سرمایه گذاران به این بخش و تهیه ساز و کار اولیه آن را اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز