خبرگزاری کار ایران

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آران و بیدگل خبرداد؛

آران و بیدگل رتبه نخست در موسسات قرآنی استان اصفهان را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۳۳

بر اساس اعلام معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، آران و بیدگل رتبه نخست موسسات قرآنی استان اصفهان را در حوزه مراکز قرآنی ثبتی این اداره کل دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: بر اساس اعلام معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، آران و بیدگل رتبه نخست موسسات قرآنی استان اصفهان را در حوزه مراکز قرآنی ثبتی این اداره کل دارد.

میثم نمکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این خبر افزود: با توجه به رویکرد قرآنی مجامع فعال محلی این شهرستان برنامه ریزی برای پرهیز از موازی کاری، نگاه تخصصی به فعالیت های قرآنی، تقویت موضوع مفاهیم قرآنی، توجه به گروههای سنی مختلف در فعالیت های قرآنی از مسایلی است که می تواند در تاثیرگذاری وهدفمندی برنامه های قرآنی شهرستان کارگشا باشد.

وی تلاش برای تدوین شاخص‌های شهر نمونه قرآنی و فعال سازی شورای توسعه فرهنگ قرآنی با محوریت امام جمعه، دستگاههای ذیربط وموسسات قرآنی را از مهمترین اقدامات فراروی شهرستان نام برد و اضافه کرد: مجموعه ظرفیت های قرآنی شهرستان آران و بیدگل زمینه تبدیل این شهر به عنوان شهر نمونه قرآنی کشور را فراهم ساخته است که می تواند در کشور به عنوان پایلوت مورد توجه قرار گیرد.

ظرفیت هایی نظیر آیین جزء خوانی قرآن کریم، تعداد نخبگان قرآنی و رتبه های برتر کشوری و استانی متسابقین قرآنی، وجود ده‌ها موسسه و مرکز قرآنی در محلات و… از جمله شاخص های است که در این شهرستان برجسته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز