خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

پروژه جاده آران و بیدگل به گرمسار تکمیل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۸۸۴

با توجه به شرایط اقتصادی خوبی که شهرستان آران و بیدگل در تولید فرش ماشینی و دیگر صنایع دارد ایجاد راه آران و بیدگل به گرمسار می تواند به رونق اقتصادی و دسترسی به بازارهای داخلی و خارجی کمک کند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی خوبی که شهرستان آران و بیدگل در تولید فرش ماشینی و دیگر صنایع دارد ایجاد راه آران و بیدگل به گرمسار می تواند به رونق اقتصادی و دسترسی به بازارهای داخلی و خارجی کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل «دکتر عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی امروز جمعه در مراسم آغاز عملیات اجرایی جاده آران و بیدگل به گرمسار و در جمع نماز گزاران جمعه این شهر گفت: بسیار خوشحالم که امروز توانستم درجمع شما مردم شریف آران و بیدگل و در نماز جمعه این شهر شرکت کنم.

وی آغاز عملیات اجرایی جاده آران و بیدگل به گرمسار در انتهای ماه مبارک شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان در این شهرستان را به فال نیک گرفت و گفت: امیدوارم مسئولان و کسانی که در جهت خدمت به مردم و اسلام عزیز تلاش می کنند موفق و موید باشند.

آخوندی با ابراز خرسندی از به بهره برداری رسیدن بخش اول مجموعه کمربندی آران و بیدگل و کاشان به طول ۲۲ کیلومتر گفت: امیدوارم بخش دوم این پروژه به طول ۲۰ کیلومتر با توجه به اینکه دو پیمانکاری که مشغول کار هستند تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جاده آران و بیدگل به گرمسار هرچند عملیات اجرایی آن از چند وقت پیش شروع شده ولی امروز به صورت نمادین آغار می شود. گفت: با توجه به شرایط خاصی که در منابع مالی داریم تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با حمایت مجلس شورای اسلامی و تخصیص بودجه هرچه زودتر این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی ضمن ابلاغ سلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم و کلیه اعضای محترم هیئت دولت به مردم دارالشهدای آران و بیدگل گفت: دولت تمام تلاش خود را در آرام کردن فضای سخت سیاسی، بین المللی و اقتصادی بکار می گیرد تا امکان توسعه در کشور فراهم شود.

اخوندی ایجاد اشتغال برای جوانان فارغ التحصیل زیاد دانشگاهی جویار کار را مستلزم بهبود شرایط بین المللی جهت وصل نمودن بازارهای داخلی ایران به جهان عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی خوبی که شهرستان آران و بیدگل در تولید فرش ماشینی و دیگر صنایع دارد ایجاد راه آران و بیدگل به گرمسار می تواند به رونق اقتصادی و دسترسی به بازارهای داخلی و خارجی کمک کند.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را در حفظ اقتدار و صلابت کشور عزیزمان به کار گرفته است. گفت: دولت بر اصل حکمت و عزت که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در روابط بین الملل تاکید فرمودند حرکت می کند.

وی با تاکید بر اینکه اینجانب در اجرا و تکمیل جاده آران و بیدگل به گرمسار از هیچ گونه کوششی دریغ نخواهم کرد. گفت: امیدوارم اجرای جاده آران و بیدگل به گرمسار موحبات توسعه اقتصادی این منطقه را فراهم کند.

وزیر راه و شهرسازی احداثمسکن، شهرسازی، توسعه بنادرایران و ایحاد راه آهن را از مهمترین فعالیت های وزارت راه و شهرسازی در جهت فراهم نمودن رفاه و آسایش مردم ایران عنوان کرد و گفت: تمام امید دولت مستلزم دعای خیر و حضور سیاسی مردم است.

شایان ذکراست با حضور وزیر راه و شهرسازی و استقبال بسیار بی نظیر مردم دارالشهدای آران و بیدگل بعداز ظهر جمعه ششم تیر ماه کلنگ احداثجاده ۱۰۵ کیلومتری آران و بیدگل به گرمسار با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به زمین رده شد.

همچنین همزمان با آغاز عملیات اجرایی جاده آران و بیدگل به گرمسار فاز اول جاده کنار گذر آران و بیدگل و کاشان به طول ۲۲ کبلومتر نیز به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز