خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

درنظام جمهوری اسلامی ایران هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۵۶

انصاف نیست کسانی که به عنوان مسئول پشت این میز وصندلی ها می نشینند به جای خدمت به ملت به انجام کارهای گروه گرایی، حزب و باندی بپردازند

امام جمعه کاشان گفت: انصاف نیست کسانی که به عنوان مسئول پشت این میز و صندلی ها می نشینند به جای خدمت به ملت به انجام کارهای گروه گرایی، حزب و باندی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کاشان؛ « آیت الله عبدالنبی نمازی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان پیش از ظهر امروز(چهارشنبه چهارم تیر) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، به تفاوتهای رهبری در نظام های سیاسی اسلامی ایران با دیگر نظام های دنیا اشاره کرد و گفت: منصب رهبری در نظام سیاسی اسلامی ایران آسمانی است ولی در نظام های سیاسی دیگر دنیا منصب رهبری زمینی است.

وی با بیان اینکه در منصب رهبری اسلامی ایران هیچ موقع مسئولیتش را با میز، صندلی و ثروت دنیا معامله نمی کند. گفت: رهبری در نظام اسلامی تسلیم فرمان الهی است و اهل هوا و هوس نیست.

عضو خبرگان رهبری ایران را تنها ملتی که منصب رهبری آن از طرف اهل بیت منصوب می شود دانست و گفت: اینکه استکبار و صهیونیست فشارهای زیادی به کشورمان و ارد می می کند به خاطراین است که نظام توجیدی ایران به سایر کشورها نفوذ پیدا نکند.

امام جمعه کاشان با تاکید براینکه ملت و مسئولین جمهوری اسلامی ایران باید با صلابت در مقابل رجز خوانی های امریکا و صهیونیست ها بایستند گفت: آنها می دانند که آینده کره زمین از آن اسلام است لذا بایدهمگان در مقابل اینگونه تهدیدها بابستیم.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ عبادتی بالاتراز خدمت به مردم نیست و مسئولین باید به فکر مردم باشند گفت: انصاف نیست کسانی که به عنوان مسئول پشت این میز و صندلی ها می نشینند به جای خدمت به ملت به انجام کارهای گروه گرایی، حزب و باندی بپردازند.

نمازی پیروی محض از ولایت فقیه را مهمترین اصل در نظام اسلامی ایران دانست و گفت: اگر می خواهیم ایران ایران بماند و اسلام دراین کشور حاکم باشد راهی جز پیروی محض از ولایت فقیه وجود ندارد.

امام جمعه کاشان نعمت بزرگ انقلاب برای ملت ایران بعد ازگذشت ۱۴۰۰ سال از حکومت شیعی را بسیار مهم دانست و خطاب به حاضرین گفت: با انجام بعضی مسائل کوچک و اختلافات سلیقه ای اجازه ندهیم این نعمت بزرگ انقلاب اسلامی ایران را از ما بگیرند.

نمازی با بیان اینکه عصر کنونی آرام آرام به سمت ظهور حضرت مهدی(عج) پیش می رود. تصریح کرد: ملت و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید خودشان را از مسائل کوچک و پیش پا افتاده آزاد کنند و تلاششان برای تحقق کلمه حق و خدا باشد.

وی ضمن تشکر و قدرداننی از خدمات ۸ ساله سرهنگ نائینی در سپاه کاشان گفت: انصافا ایشان در ۸ سال خدمت گذاری در سپاه کاشان هرگاه اتفاق و یا حادثه ای پیش می آمد با کمک فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان مسائل را پیگیری و حل و فصل می کرد.

وی نقش ایشان در آرایش و ایجاد وحدت و پیشگیری از اختلافات در شهرستان کاشان را بی بدیل دانست و گفت: تدبیر کل سپاه در سراسر کشور این است که جوان سازی در فرماندهی سپاه شود و از تجربیات پیشکسوتان استفاده شود.

وی با تاکید براینکه نسل جوان سپاه باید از تجربیات پیشکسوتان استفاده کنند گفت: امیدوارم انتصاب سرهنگ پاسدار باقر فرهنگ به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان منشا آثار و برکات برای این شهرستان و ادامه دهنده راه سرهنگ نائینی باشد.

وی با تاکید براینکه چون هدف اصلی دشمن برهم زدن وحدت در بین جامعه است. گفت: مسئولین به چیزی جز مقابله با دشمنان فکر نکنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان توطئه های امریکا و صهیونیست در مرزهای ایران را بی اثر دانست و گفت: هرچند هدف اصلی امریکا و دشمنان نظام ایران است ولی وجود نیروهای قدرتمند نظامی و انتظامی در رده های مختلف در سراسر کشورمان و اینکه امروز ایران یک قدرت بلا منازع در منطقه است کسی جرات نمی کند به ایران حمله کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز