خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نطنز، قمصرو بادرود در مجلس شورای اسلامی:

ابیانه چون نگینی درخشان در کشور خودنمایی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۸۰۴

نماینده مردم نطنز، قمصرو بادرود در مجلس شورای اسلامی، از روستای ابیانه به عنوان نگینی درخشان در کشور یاد کرد.

نماینده مردم نطنز، قمصرو بادرود در مجلس شورای اسلامی، از روستای ابیانه به عنوان نگینی درخشان در کشور یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «محمد فیروزی»، در مراسم موافقت نامه دانشکده معماری دانشگاه شهید بهشتی تهران با شورای اسلامی ابیانه اظهار داشت: ابیانه تارک درخشان شهرستان نطنز، ایران اسلامی و جهان است.

وی، ضمن تاکید بر اینکه ابیانه از هر حیث، میراثی، توریستی و گردشگری با مردمانی دانشمند و فرهیخته است گفت: این روستای شاخص توانسته چون نگینی درخشان در کشور خودنمایی کند.

به گفته وی، متاسفانه در گذشته بر اثر یکسری بی توجهی که نسبت به این روستا شده است ارزش واقعی و میراثی این روستا حفظ نشده است.

نماینده مردم شهرهای نطنز، قمصرو بادرود در مجلس شورای اسلامی، از حضور افراد فرهیخته و مدیران اجرایی کشور جهت تدوین برنامه های آتی روستای ابیانه با آینده ای روشن خبر داد.

فیروزی، با اشاره به حدود یک هزار اثرثبت شده میراثی در کشور با هزینه های بالا جهت نگهداری از آنها افزود: حفاظت، مرمت، بازسازی و نگهداری از این آثار با ارزش نیازمند افزایش بودجه است.

وی اذعان داشت: احیا و نگهداری از این آثار تاریخی و باستانی تمها با بودجه های دولتی میسر نمی شود بلکه حضور بخش خصوصی در راستای توسعه فرهنگی را می طلبد.

به گفته وی، اجرای طرح آمایشی در کشور تا حدودی معضلات روستایی را حل می کرد که متاسفانه بر اساس تصمیم گیری های گرفته شده با ملقی شدن طرح آمایشی وبرنامه این طرح روبرو شد.

این مقام مسئول، ایجاد وحدت رویه برای رسیدن به هدف غایی(وحدت بین مردم با حمایت و همکاری شواری اسلامی روستای ابیانه) و ورود بخش خصوصی و کمک های مردمی در راستای توسعه این روستا را از مهمترین عوامل موثر در آینده موفق و درخشان این روستا برشمرد.

گفتنی است: موافقت نامه دانشکده معماری دانشگاه شهید بهشتی تهران با شورای اسلامی ابیانه با حضور اباذری معاون مدیر کل دفتر محرومیت زدایی ریاست جمهوری، طالبیان معاون وزیر نفت، محمد فیروزی نماینده مردم نطنز، قمصرو بادرود در مجلس شورای اسلامی، کوهستانی نژاد سازمان بازرسی کل کشور وعضو کمیته دانشگاهی نطنز، زرگر رییس دانشکده معماری دانشگاه شهید بهشتی، رسولی مشاور رییس دانشگاه شهید بهشتی، میری معاون اداری و پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی، بهمنی مدیر کل امور روستایی استانداری اصفهان، کردآبادی نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان، اشرف واقفی رئیس کمپ متین آباد، بنی آدم فرمانده نیروی انتظامی نطنز، مسوولین و شخصیت های اداری اصفهان، شهرستان های نطنز، بادرود و کاشان در حسینیه روستای ابیانه به امضا رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز