خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری اصفهان در گفتگو با ایلنا:

پروژه‌های نیمه‌تمام کاشان با اعتبارت عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۱۵۳

چند پروژه‌ی نیمه کاره در کاشان که عمدتا بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیریکی دارند و متاسانه سال‌هاست که به دلایل متفاوت متوقف شده‌اند، با اعتبارت عمرانی و استفاده از توانایی‌های این شهرستان هرچه زودتر به بهره برداری می‌رسند.

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: چند پروژه‌ی نیمه کاره در کاشان که عمدتآ بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیریکی دارند و متاسانه سال‌هاست که به دلایل متفاوت متوقف شده‌اند، با اعتبارت عمرانی و استفاده از توانایی‌های این شهرستان هرچه زودتر به بهره برداری می‌رسند.

محمد علی طرفه معاون عمرانی استانداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب، از پروژه ساختمان جدید الاحداثزندان کاشان، ساختمان آموزش و پرورش، راه حادثه‌خیز کاشان برزک ورکان، استخر امیر کبیر کاشان و… به عنوان پروژه‌های مصوب و نیمه‌تمام شهرستان کاشان نام برد و گفت: گفت: علیرغم اینکه استخر امیر کبیر کاشان هنوز تمام نشده و به بهره‌برداری نرسیده، جای سوال است که چرا با بخش خصوصی قرارداد بسته‌اند.

وی تصریح کرد: قطعآ این مشکل بررسی خواهد شد و نسبت به تکمیل آن اعتبار لازم تخصیص داده خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری اصفهان از برگزاری جلسه با مسئولین مربوطه و شهرداران شهرهای کاشان مقارن ظهر امروز در سالن اجماعات فرمانداری کاشان جهت ارائه راهکار مناسب برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان کاشان خبرداد و گفت: با توجه به اینکه فعلآ تنها منبع اعتبار در حال حاضر اعتبارات عمرانی است، تصمیم داریم تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره در کاشان که عمدتآ بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیریکی دارند و متاسانه سال‌هاست که به دلایل متفاوت متوقف شده‌اند با اعتبارت عمرانی و استفاده از توانایی‌های این شهرستان و کمک فرماندار کاشان هرچه زودتر به بهره‌برداری برسانیم.

وی همچنین از برگزاری چنین نشست‌هایی با حضور مسئولین مربوطه پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان کاشان با حضور مسئولین استان در اصفهان خبرداد و گفت: با توجه به اینکه بهره‌برداری و تکمیل این طرح‌ها در شهرستان کاشان ضروری است هرچه زودتر باید نسبت به تکمیل این پروژه‌ها تعیین تکلیف شود.

شایان ذکر است معاون عمرانی استانداری اصفهان صبح امروز دوشنبه بیست و ششم خرداد به اتفاق معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان، معاون عمرانی فرمانداری کاشان و مسئولین دستگاه‌های مربوطه با بازدید از ساختمان جدیدالاحداثزندان کاشان، ساختمان آموزش و پرورش، تاسیسات بیمارستان شهید بهشتی و استخر امیر کبیر کاشان از نزدیک با مشکلات این پروژه‌ها آگاه شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز