خبرگزاری کار ایران

موسوی گرمارودی شعر «زینب» را به بانوان برزک تقدیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۵۳۱

در طول حضورم در شهر برزک و جشنواره گل و گلاب شاهد حجاب مثال زدنی بانوان و میهمانان این شهر هستم و شعر «زینب» را به همه آنان تقدیم می‌کنم.

سید علی موسوی گرمارودی شاعر و نویسنده با حضور در جشنواره گل و گلاب برزک شعر «زینب» خود را در به بانوان این شهر تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان این شاعر در حاشیه سیزدهمین جشنواره گل وگلاب برزک در گفتگو با خبرنگاران گفت: در طول حضورم در شهر برزک و جشنواره گل و گلاب شاهد حجاب مثال زدنی بانوان و میهمانان این شهر هستم و شعر «زینب» را به همه آنان تقدیم می‌کنم.

وی تصریح کرد: برگزاری سیزدهمین جشنواره گل و گلاب برزک فرصتی مغتنمی برای شکرگزاری این نعمت با ارزش است که توانسته اقتصاد مردمان منطقه را متحول نماید.

گرمارودی برگزاری چنین مراسمی را خلاقانه دانست و یادآور شد: توجه به اصول و ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی در کنار برگزاری مراسم مفرح و شاد نیاز جامعه امروز است تا به این وسیله بتوانیم روحیه کار و انگیزه سازندگی را در بین نسل جوان توسعه بخشیم.

وی مردم کویر و کوهستان را مردمانی مهربان و خونگرم و میهمان نواز ذکر کرد و گفت: دوستان ما در منطقه کاشان زلال‌تر از آب روان هستند و ادب و هنر منطقه مثال زدنی است.

این شاعر ابراز امیدواری کرد که روز به روز شاهد توسعه و پیشرفت منطقه و شهر برزک در کنار توجه به اصول و ارزش‌ها باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز