خبرگزاری کار ایران

شهردار برزک عنوان کرد:

برگزاری سیزدهمین جشنواره گل و گلاب برزک در منطقه کاشان بی نظیر بود

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۱۳۶

برگزاری سیزدهمین جشنواره گل و گلاب شهر برزک به دلیل نظم، کیفیت، حمایت امام جمعه و مسئولین و اجرای برنامه‌های متنوع و شاد نسبت به سایر جشنواره‌هایی که تاکنون در منطفه کاشان برگزار شده بی‌نظیر بود.

شهردار برزک گفت: برگزاری سیزدهمین جشنواره گل و گلاب شهر برزک به دلیل نظم، کیفیت، حمایت امام جمعه و مسئولین و اجرای برنامه‌های متنوع و شاد نسبت به سایر جشنواره‌هایی که تاکنون در منطفه کاشان برگزار شده بی‌نظیر بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «مرتضی والی‌زاده» شهردار برزک در دومین شب از سیزدهمین جشنواره گل و گلاب شهر برزک که شامگاه جمعه نهم خرداد با حضور مسئولین شهرستان کاشان، امام جمعه، اعضای شورای اسلامی و شهروندان برزک و گردشگران داخلی و خارجی در تپه تفریحی، تاریخی قلعه این شهر برگزار شده بود، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری دو ماهه پرسنل زحمتکش و خدوم شهرداری، حمایت امام جمعه و بخشدار برزک گفت: اگر راهنمایی‌ها و حمایت‌های امام جمعه شهر برزک نبود نمی‌توانستیم چنین جشنواره شاد و افتخار آفرینی را در این شهر زیبا و توریستی برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم سیزدهمین جشنواره گل و گلاب برزک مخصوصا برنامه‌های اجرا شده چند شب گذشته موجب خوشحالی گردشگران داخلی و خارجی شده باشد گفت: واقعآ برگزاری سیزدهمین جشنواره گل و گلاب برزک به دلیل نظم، کیفیت و اجرای برنامه‌های متنوع و شاد نسبت به سایر جشنواره‌هایی که تاکنون در منطقه کاشان برگزار شده بی‌نظیر بود.

«مرتضی والی‌زاده» همچنین از برگزاری جشنواره شاتوت طی دو ماه آینده در شهر برزک خبرداد و گفت: هرچند شهر برزک با تولید ۷۰ درصد گل محمدی شهرستان کاشان توانسته مقام اول را در تولید گل محمدی منطقه به‌دست آورد، ولی باعثافتخار است که در برداشت شاتوت رقیب نداریم.

اجرای موسیقی پاپ توسط چنگیز حبیبیان، اجرای موسیقی گروه ردیف و اجرای گروه بین المللی نسوت، نمایش سایه‌ها با دست، تقدیر از گلاب گیران نمونه سنتی و صنعتی بر‌تر، نمایش گروه فجر، تقدیر از کار آفرین زن، تقلید صدا و مسابقه با مجری‌گری آقاخانی از مهم‌ترین برنامه‌های دومین شب سیزدهمین جشنواره گل و گلاب شهر برزک بود.

دومین شب از سیزدهمین جشن گل و گلاب برزک با حضور گردشگران داخلی و خارجی، اکبری معاون سیاسی امنیتی و فحری معاون عمرانی فرمانداری کاشان، ناظم رضوی شهردار و رسول‌زاده نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، سرهنگ صفایی فرماندهی نیروی انتظامی، شریف رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولیت ادارات و نهادهای دولتی شهرستان کاشان، تعدادی از شهرداران شهرهای استان اصفهان، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برزک با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد توسط مجریان و هنرمندان سیمای جمهوری اسلامی ایران در تپه تفریخی، تاریخی قلعه این شهر برگزار شد.

طی گفتگویی که خبرنگار ایلنا در کاشان با تعدادی از شرکت کنندگان در این مراسم داشت، ضمن اعلام رضایتمندی از این جشنواره باشکوه ابراز داشتند، علیرغم کمبود امکانات و نبود زیرساخت لازم گردشگری در شهر برزک به دلیل میهمان‌نوازی خوبی که مردم این شهر از گردشگران و شرکت کنندگان در این مراسم به عمل آوردند، سیزدهمین جشنواره گل و گلاب این شهر نسبت به سایر جشنواره‌های گل و گلابی که تاکنون در منطقه کاشان برگزار شده با کیفیت‌تر و منظم‌تر برگزار شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز