خبرگزاری کار ایران

ابوالفضل صدرائیه فرماندار کاشان شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۵۰۵

مراسم معرفی معاون استاندار و فرماندار جدید شهرستان کاشان و تودیع علیرضا جوادی فرماندار سابق کاشان فردا یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

مراسم معرفی معاون استاندار و فرماندار جدید شهرستان کاشان و تودیع علیرضا جوادی فرماندار سابق کاشان فردا یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۹ صبح با حضور استاندار اصفهان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و مسئولین ادارات ونهادهای دولتی کاشان در سالن آمفی تئا‌تر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کاشان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان در این مراسم ضمن تکریم و قدردانی از زحمات «علیرضا جوادی» فرماندار سابق کاشان «ابوالفضل صدرائیه» به عنوان معاون استاندار و فرماندار دولت تدبیر و امید درشهرستان کاشان معرفی خواهد شد.

شایان ذکر است آخرین مسئولیت «ابوالفضل صدرائیه» مدت دو سال رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان و حدود مدت ۲ سال نیز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان کاشان بوده است.

نمایندگی خبرگزاری کارایران(ایلنا) در شهرستان ویژه کاشان برای آقای علیرضا جوادی فرماندار سابق کاشان از درگاه خداوند متعال آرزوی بهروزی سلامتی و موفقیت و برای ابوالفضل صدرائیه معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان آرزوی توفیق روز افزون در جهت خدمت به مردم شریف و ولایتی شهرستان کاشان را مسئلت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز