خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

برندگان مسابقات رایانه ای کسانی هستند که نتیجه تلاشهایشان را وارد بازار کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۶۵۸

حضور شرکت کنندگان در سومین دورذه مسابقات بازی سازی رایانه ای کشور درکاشان ثابت کرد که می توانند با اعتماد به نفس، ایجاد خلاقیت رشد، شکوفایی و نو آوری در پیشرفت برای ایران آباد و افزایش بهبود زندگی مردم درسطح ملی وجهانی موثر باشند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاهآزاد اسلامی گفت: حضور شرکت کنندگان در سومین دورذه مسابقات بازی سازی رایانه ای کشور درکاشان ثابت کرد که می توانند با اعتماد به نفس، ایجاد خلاقیت رشد، شکوفایی و نو آوری در پیشرفت برای ایران آباد و افزایش بهبود زندگی مردم درسطح ملی وجهانی موثر باشند.

به گزارش حبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «ابراهیم واشقانی فراهانی» روز گذشته در آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای کشور در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، ضمن تشکر و قدردانی از عوامل اجرایی این مسابقات به ویژه رئیس و پرسنل زحمتکش دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و تمامی حمایت کنندگان آن از جمله بنیاد ملی بازیهای رایانه ای کشور گفت: هرچند دراین مسابقات نفرات اول تا سوم انتخاب می شوند ولی برندگان واقعی سومین دوره مسابقات رایانه ای درکاشان کساتی هستند که بتوانند نتیجه تلاشهایشان را با محوریت فرهنگ غنی اسلامی و ملی مذهبی در سطج ملی وجهانی به بازار عرضه کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان افزود: تولید نرم افزار با قابلیت اقتصادی و فرهنگی از مزایای این مسابقات است.

واشقانی فراهانی، برگزاری این رویداد بزرگ علمی همزمان با اردیبهشت فصل گلچینی، آیین گلابگیری و اختتامیه آن در روز میلاد حضرت امام محمد باقر(ع) انتخاب مناسب، فرخنده و پربرکتی در تعالی اهداف بلند نظام و ایران اسلامی دانست و گفت شرکت کنندگان دراین مسابفات عوامل عامل رشد و شکوفایی و نوآوری لازمه پیشرفت برای ساختن ایرانی آباد و افزایش بهبود زندگی مردم در سطح ملی و جهانی است.

واشقانی، بازی سازی را سرمایه بزرگی دانست و گفت: انتخاب نحوه مطلوب برای تجاری سازی که باعثرونق و توسعه بازار داخلی و مفید فایده برای سازندگان بازی می شود توسط آنها ضروری است.

واشقانی فراهانی در پایان ضمن گرامی داشت ایام ولادت حضرت امام مجمد باقر(ع) که شکافنده علم نام گرفتند گفت: اگر دوستان دانشگاهی می خواهند شرکت دانش بنیان تاسیس کنند می توانند با اولویت با حمایت معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی نسیت به تاسیس شرکت دانش بنیان برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه این معاونت آمادگی پرداخت وام کوتاه مدت به شرکت‌های دانش‌بنیان تا سقف ۳ میلیارد ریال از صندوق شکوفایی و نوآوری ریاست جمهوری عنوان کرد. به صورت کم‌بهره را دارد. گفت: در طرح‌های حمایتی در صورتی که نتیجه کار تجاری شود هر چه قدر به فروش برسد به میزان پنج درصد از مبلغ فروش محصولا ت به سازندگان کمک مالی می شود.

واشقانی فراهانی در پایان از افزایش اعتبارات معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد در سال اقتصاد و فرهنگ خبر داد و گفت: هشت درصد از بودجه ۵۵ هزار میلیارد ریالی دانشگاه آزاد صرف کارهای پژوهشی می‌شود که این میزان در سال گذشته شش درصد از کل بودجه دانشگاه آزاد بود.

در ابتدای این مراسم منصور دیاری رئیس سومین دوره مسابقات بازی سازی رایانه ای کشور با تشکر و قدردانی از حمایت کنندگان برگزاری این مسابقات گفت: همانطور که تلاش می کنیم چهارمین دوره این مسابقات سال آینده به صورت بین المللی برگزارشود آرزو می کنیم با برگزاری بزرگترین و اولین دوره این مسابقات به صورت بین المللی الگویی برای کشورهای اسلامی جهان باشیم.

شایان ذکراست سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان موسوم به " IRANGDC۲۰۱۴ " پس از ۴۸ ساعت رقابت حضوری ۳۶ تیم در روزهای ۹ تا ۱۱ اردیبهشت در سالن سپیده کاشانی این دانشگاه با حضور معاون پژوهشی دانشگاه آزاداسلامی، تعدادی از مدیران کل دانشگاه آزاد، مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان، رئیس دفتر نماینده مردم کاشان درمجلس و جمعی از مسئولین محلی و با کسب مقام های اول تا سوم تیم‌های «علم و گیم» از دانشگاه علم و صنعت، «الکتروکاتد» از دانشگاه تهران و تیم «سیلک» از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز