خبرگزاری کار ایران

مدیر هنرستان دخترانه زینب کبری سلام اله علیها کاشان:

توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای، رویکردی برای اشتغال و کارآفرینی است

کد خبر : ۱۶۳۲۰۹

توسعه هنرستان‌های فنی و کار و دانش حرکت نظام آموزشی از رویکرد آموزش محوری به سمت توانمندسازی و خلاقیت دانش آموزان در عرصه اشتغال و کارآفرینی است.

مدیر هنرستان دخترانه زینب کبری سلام اله علیها کاشان گفت: توسعه هنرستان‌های فنی و کار و دانش حرکت نظام آموزشی از رویکرد آموزش محوری به سمت توانمندسازی و خلاقیت دانش آموزان در عرصه اشتغال و کارآفرینی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «زهرا فرهادپور» در آیین گشایش نمایشگاه هنرستان دخترانه زینب کبری(س) کاشان افزود: فرآیند هدایت تحصیلی زمینه‌ای است که دانش آموزان با توجه به علاقه خود و نیاز جامعه، با تحصیل در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای، به عنوان یک شهروند متخصص در مدیریت جامعه نقش آفرینی کنند.
به گفته وی، روحیه جستجو گر جوانان، به دنبال شناخت تازه‌ها است و برپایی نمایشگاه‌هایی از دست ساخته‌های آن‌ها، مسیری برای هدایت و راهنمایی این نیاز دانش آموزان است.
وی تاکید کرد: مزایای تحصیل در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و آینده شغلی هنرجویان، برای دانش آموزان به ویژه برای خانواده‌ها ناشناخته مانده است و برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها، معرفی توان و ظرفیت دانش آموختگان این گروه تحصیلی عرضه می‌کند.
به گفته وی، در این نمایشگاه بیش از ۶۵۰ اثر از هنرجویان رشته‌های گرافیک، مدیریت خانواده، رایانه، طراحی و دوخت، خیاطی و نگارگری به نمایش گذاشته شده است.
فرهادپور افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی با اولیا دانش آموزان و کارگاه‌های معرفی مشاغل و مشاوره‌های تحصیلی برای بازدید کنندگان از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است که تا روز دهم اردیبشهت برپا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز