خبرگزاری کار ایران

در نوروز ۹۳:

بازارچه صنایع دستی کاشان آماده بازدید گردشگران است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۶۹۷

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از راه اندازی بازارچه هنرهای سنتی و صنایع دستی در این شهر خبر داد.

ایلنا: سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از راه اندازی بازارچه هنرهای سنتی و صنایع دستی در این شهر خبر داد.

" مهران سرمدیان " در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا در کاشان هدف از برپایی این بازارچه را معرفی تولیدات و منسوجات صنایع دستی هنرمندان جوان کاشانی عنوان نمود..

وی اظهار داشت: در این بازارچه ۸ غرفه توسط ۸ هنرمند کاشانی در طبقه فوقانی مرکز هنرهای سنتی دائر است.

به گفته وی، در این بازارچه محصولات رشته های پاپیه ماشه، لباس های سنتی، سرمه دوزی، قلم زنی، معرق، سفال سرامیک به گردشگران عرضه می شود.

سرمدیان افزود: مرکز هنرهای سنتی و صنایع دستی این اداره نیز در طبقه تحتانی بازارچه صنایع دستی در رشته های زیلوبافی، زری بافی، شعربافی، مخمل بافی و سفال از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ فعال می باشد.

این بازارچه در خیابان ملافتح الله جنب برج و باروی هزارساله شهر واقع شده است.

سرمدیان اضافه کرد: نمایشگاه معرفی محصولات و تولیدات صنایع دستی هنرمندان کاشانی نیز در کوشک مرکزی باغ موزه فین کاشان در معرض دید عموم گردشگران قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز