خبرگزاری کار ایران

با هدف معرفی قطب ماهیان زینتی اجرا شد؛

برپایی نمایشگاه ماهیان زینتی جنب باغ فین کاشان

کد خبر : ۱۵۵۶۹۱

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی راهنمای مسافران ستاد هماهنگی سفر شهرستان کاشان، از برپایی نمایشگاه ماهیان زینتی جنب باغ تاریخی فین کاشان خبر داد.

ایلنا: مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی راهنمای مسافران ستاد هماهنگی سفر شهرستان کاشان، از برپایی نمایشگاه ماهیان زینتی جنب باغ تاریخی فین کاشان خبر داد.

سعید نبی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، هدف ازبرپایی این نمایشگاه را معرفی قطب تولید ماهیان زینتی در منطقه راوند کاشان با داشتن ظرفیت ها و پتانسیل های بالا در این منطقه عنوان کرد.

وی گفت: در این نمایشگاه که تا پایان تعطیلات نوروز دائر است، تعداد زیادی از ماهیان زینتی در منطقه راوند کاشان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

به گفته وی، پیش بینی می شود آکواریوم ماهیان زینتی در راوند جانمایی شود تا مسافرین ومیهمانانی که از این منطقه عبور می کنند با قطب ماهیان زینتی آشنایی پیدا کنند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی راهنمای مسافران ستاد هماهنگی سفر شهرستان کاشان، از برگزاری جشنواره ماهیان زینتی در راوند به منظور شناخت بیشتر این منطقه برای گردشگران و شهروندان در آینده خبر داد.

نبی گفت: خوشبختانه نمایشگاه ماهیان زینتی طی چند روز بهار ۹۳ مورد استقبال گردشگران و میهمانان نوروزی قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز