خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریت های دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد:

افزایش ۱۲ درصدی مصدومین حوادثجاده ای در دور اول سفرهای نوروزی در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۳۶۱

رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریت های دانشگاه علوم پزشکی کاشان از افزایش ۵/۱۲ درصدی مصدومین حوادثجاده ای در دور اول سفرهای نوروزی در جاده های منتهی به کاشان خبر داد.

ایلنا: رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریت های دانشگاه علوم پزشکی کاشان از افزایش ۵ / ۱۲ درصدی مصدومین حوادثجاده‌ای در دور اول سفرهای نوروزی در جاده‌های منتهی به کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان «سید محمد حسین مکی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: از تاریخ ۲۵ / ۱۲ / ۹۲ تا ۵ / ۱ / ۹۳ تعداد حوادثترافیکی و تصادفات جاده‌ای که منجر به بروز مصدومیت و اعزام کدهای عملیاتی فوریتهای پزشکی شده است، حدود ۱۰درصد کاهش داشته است.

وی، با اشاره به کاهش شدت تصادفات جاده‌ای تصریح کرد: طی این مدت هیچگونه مورد فوتی در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی نبوذه و کاهش شش برابری را در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم.

مکی، رعایت نکردن قوانین و مقررات از سوی رانندگان را علت اصلی وقوع تصادفات بیان و تصریح کرد: مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی دانشگاه در ایام تعطیلات نوروزی با آماده باش کامل و ۲۴ ساعته در خدمت هموطنان بوده و کلیه حوادثجاده‌ای و شهری و نیز پذیرش‌های بیمارستانی بین شهری را در کمترین زمان ممکن پوشش می‌دهند.

وی، با اشاره به شروع دور دوم سفرهای نوروزی، بر رعایت قوانین و مقررات به ویژه رعایت فاصله و سرعت مجاز در رانندگی را به رانندگان تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز