خبرگزاری کار ایران

دانش‌آموزان کاشان ۱۰ رتبه‌ی برتر مسابقات ورزشی استان اصفهان را کسب کردند

کد خبر : ۱۵۳۹۸۰

دانش آموزان این شهرستان ۱۰ رتبه بر‌تر مسابقات ورزشی دانش آموزان استان اصفهان را کسب کردند.

ایلنا: کار‌شناس مسوول تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: دانش آموزان این شهرستان ۱۰ رتبه بر‌تر مسابقات ورزشی دانش آموزان استان اصفهان را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «علیرضا عابدی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در گروه دانش آموزان دوره ابتدایی مدارس پسران، تیمهای والیبال و تنیس روز میز کاشان به مقام قهرمانی رسید و در رشته بدمینتون مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

به گفته وی، تیم فوتسال پسران متوسطه اول کاشان، مقام قهرمانی را کسب کرد و والیبال دانش آموزان کاشان بعد از تیم‌های نجف آباد و ناحیه دو اصفهان، به مقام سومی این دوره از مسابقات رسید.

وی اظهار داشت: تیم‌های فوتسال و مینی والیبال دختران ابتدایی کاشان مقام دوم مسابقات گروه‌های خود را به دست آوردند و تیم مینی بسکتبال دختران ابتدایی به مقام سومی رسید.

عابدی گفت: تیم والیبال دختران متوسطه اول کاشان بعد از تیم ناحیه یک اصفهان به مقام دوم رسید و تیم فوتسال متوسطه اول دختران کاشان نیز با کسب مدال برنز به مقام سوم این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

وی اظهار داشت: تیم شودان دانش آموزان نابینای آموزشگاه شهید فهمیده کاشان نیز در مسابقات قهرمانی دانش آموزان نابینای استان اصفهان به مقام قهرمانی رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز