خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت مجلس:

استقامت و پایداری ملت ایران رمز سربلندی نظام جمهوری اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۶۱

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: اسقامت و پایداری ملت ایران راه سربلندی و سرافرازی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

ایلنا: معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: اسقامت و پایداری ملت ایران راه سربلندی و سرافرازی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حسین مظفر در ششمین یادواره شهدای دانشجو دانشگاه کاشان اظهار داشت: برپایی اینگونه یادمان‌ها زمینه مناسبی است تا ما زمینیان در مورد آسمانیان بیاندیشیم و روح و جان خودمان را در چشمه سار فداکاری و ایثار و معنویت شهیدان شستشو دهیم.

وی خاطر نشان کرد: تنها عنصری که تا کنون توانسته در برابر انواع توطئه‌ها، تهدیدات و تهاجمات دشمنان مقابله کند، ایثار و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس، و خانواده‌های شهدا و ملت همیشه بیدار انقلاب اسلامی است.

وی نظام جمهوری اسلامی را مقتدر‌ترین نظام‌ها در جامعه بین المللی دانست و افزود: اگر در نظام بین الملل ضعیف و بی‌تاثیر بودیم هیچ‌گاه آمریکا نمی‌توانست بر علیه ما حرفی بزند.

وی با بیان اینکه افراد زبون و ذلیل هرگز نمی‌توانند به سربلندی برسند خاطر نشان کرد: راه عزت و سربلندی این کشور، از قله‌های استقامت و پایداری نشأت می‌گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شهیدان را افتخارآفرینان نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و افزود: افتخار یک کشور به رویداد بزرگی است که در سایه آن رویداد‌ها ملت به اوج خود می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ایران در گذشته نقطه تاریکی در جغرافیا بود افزود: به برکت دو رویداد مهم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و فداکاری شهیدان و ایثار و از خود گذشتگی ملت بزرگ و قهرمان، ایران اکنون به نقطه نورانی در جغرافیا مبدل شده است.

مظفر با تاکید براینکه برای عظمت کار شهیدان، تامل و مطالعه لازم است گفت: وقتی تاریخ ایران را رقم بزنیم، به این نتیجه خواهید رسید که شهیدان، فداکاران و مجاهدان نظام جمهوری اسلامی بودند که چنین سرافرازی را برای ما آفریدند و خانواده شهدا باید بدانند که شهیدان هرگز نمرده‌اند و آن‌ها جاوانه تاریخ‌اند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا به منتهی آمال و آرزوی خود رسیده‌اند و به خوبی متوجه شدند که بدن و روح آن‌ها ارزشی جز بهشت ندارد.

وی با بیان اینکه شهادت پرچمی نیست که بر بام خانه هرکسی برافراشته شود افزود: خانواده‌های شهدا باید به خود افتخار کنند که چنین لیاقت و شایستگی را خداوند نصیبشان کرده است.

مداحی حاج صادق آهنگران، نمایش و سرود و شعرخوانی از جمله برنامه‌های ششمین یادواره شهدا همزمان با چهارمین سالگرد شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز