خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

۲۲ بهمن، کسی در خانه نماند / آمریکایی ها زبان درازی کنند؛ تلاویو از نقشه محو می گردد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۱۰

نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: آمریکایی‌ها که مرتب ملت ایران را تهدید به گزینه نظامی می‌کنند؛ بدانند جوانان امروز ما وارثان فاتحان فاو، بدر، خیبر و حنین و هشت سال دفاع مقدس هستند.

ایلنا: نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: آمریکایی‌ها که مرتب ملت ایران را تهدید به گزینه نظامی می‌کنند بدانند جوانان امروز ما وارثان فاتحان فاو، بدر، خیبر و حنین و هشت سال دفاع مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " در کاشان، آیت‌الله " عبدالنبی نمازی " در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت
ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ۲۲ بهمن سالروز مختومه شدن پرونده ۲ هزار و ۵۰۰ ساله نظام شاهنشاهی و کارنامه سیاه ۵۰ ساله حکومت خاندان خبیثو ستمگر پهلوی است.
وی روز ۲۲ بهمن را روز عزت و عظمت اسلام و پیروزی خون بر شمشیر توصیف و خاطرنشان کرد: در روز ۲۱ بهمن ماه به منظور انجام توطئه بمباران محل اقامت امام راحل، حاکم نظامی تهران با اعلام حکومت نظامی حضور مردم در خیابان‌ها ممنوع اعلام کرد اما هوشیاری، زیرکی و آینده‌نگری امام راحل این توطئه را با غیر شرعی و غیر قانونی خواندن این دستور نظامی و درخواست
از مردم برای ماندن در خیابان‌ها خنثی کردند و انقلاب به تمام معنا به پیروزی رسید.
امام جمعه کاشان، راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در هر سال را شکرانه این پیروزی تاریخی خواند و تصریح کرد: در ۲۲ بهمن امسال، هیچ کس نباید در خانه‌ها بماند مگر آنهایی که عذر شرعی داشته و یا جزو موارد استثنایی به شمار می‌روند.
نمازی تأکید کرد: همه ملت ایران در این روز باید به صحنه بیایند و به دنیا بگویند که این ملت زنده و پاینده است و پاسخ محکمی به دولتمردان و یاوه‌گویی‌های آنان بدهند.
وی با اشاره به تهدیدات دولتمردان آمریکایی مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی ابراز داشت: ملت ایران در ۲۲ بهمن با حضور خود در راهپیمایی اعلام می‌کنند که همچنان با صلابت و قدرت در دفاع از اسلام و میهن اسلامی خود آماده هستند.
نماینده ولی‌فقیه در کاشان با گرامیداشت ۲۰ بهمن‌ماه سالروز عملیات غرورآفرین والفجر هشت و فتح فاو بیان داشت: آمریکایی‌ها که مرتب ملت ایران را تهدید به گزینه نظامی می‌کنند بدانند جوانان امروز ما وارثان فاتحان فاو، بدر، خیبر و حنین و هشت سال دفاع مقدس هستند.
عضو خبرگان رهبری خطاب به جنگ‌افروزان آمریکایی تصریح کرد: همانگونه که فرماندهی کل قوا و فرماندهان عالی و ارشد سپاه و ارتش گفتند بدانید اگر دست از پا خطا کنید بعد از دو ساعت تلاویوی روی نقشه کره زمین نخواهد بود.
.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز