خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌نامه همکاری علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه کاشان با دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۷۹

تفاهم نامه همکاری مشترک علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه کاشان با دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران امضاء شد.

ایلنا: سرپرست دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه کاشان گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه کاشان با دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران امضاء شد.

«علی اصغر شیره پز» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: این تفاهم نامه با موضوع انجام همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و علمی، هدایت و مشاوره پایان نامه‌های دانشجویان در مقطع کار‌شناسی ارشد منعقد شده است.

وی هدف از این تفاهم نامه را، همکاری اعضای هیات علمی دانشکده‌ها و مشاوره پروژه‌های دانشجویی و پایان نامه‌های دانشجویان کار‌شناسی ارشد رشته کارآفرینی و همکاری‌های پژوهشی در زمینه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های پژوهشی مشترک، ارتقاء سطح علمی و پژوهشی در راستای ترویج کارآفرینی و توسعه اقتصادی ذکر کرد.

دکتر شیره پز خاطر نشان کرد: با امضاء این تفاهم نامه، دوره‌های آموزشی مشترک در حوزه کارآفرینی برای فعالان اقتصادی و سایر علاقمندان به مباحثکارآفرینی در سطح منطقه کاشان، همایش‌ها و کنفرانس‌های مشترک با همکاری وحمایت طرفین و جلسات مشترک و تبادل نظر در جهت شناسایی نیازهای رشته کارآفرینی برگزار می‌شود.

این تفاهم نامه که در ۶ بند و در دو نسخه تنظیم شده است به مدت سه سال اعتبار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز