خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان متینی کاشان خبرداد:

نخستین عمل پیوند قرنیه چشم در کاشان انجام شد

کد خبر : ۱۳۵۶۷۴

نخستین پیوند قرنیه چشم پس از هشت سال با موفقیت در بیمارستان متینی کاشان انجام شد.

ایلنا: نخستین پیوند قرنیه چشم پس از هشت سال با موفقیت در بیمارستان متینی کاشان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان رئیس بیمارستان متینی کاشان در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: این گونه عمل‌های جراحی فقط در بیمارستان‌ها و یا مراکز دانشگاهی بسیار مجهز و با حضور فوق تخصص پیوند قرنیه انجام می‌گیرد که با اقدامات انجام شده در این بیمارستان این پیوند با موفقیت انجام شد و هم اکنون حال عمومی بیمار خوب و روز بعد از عمل با بهبودی کامل ترخیص خواهد شد.

حسن فرجی‌پور افزود: این عمل برای آقایی ۳۴ ساله دارای مشکل قوز و اسکار قرنیه «کراتوکونوس» انجام شد و حدود ۲ ساعت ساعت به طول انجامید.

این فوق تخصص پیوند قرنیه و لیزیک، با اشاره به انجام عمل پیوند قرنیه برای تمامی بیمارانی که دچار مشکل کدورت یا نامنظمی قرنیه می‌باشند، تصریح کرد: برای این بیمار پیوند نافذ(کل قرنیه بیمار با کل قرنیه دهنده عوض می‌شود) صورت گرفت.

وی اظهار داشت: انواع پیوند قرنیه به صورت کامل و لایه‌ای در بیمارستان متینی قابل انجام است که بر حسب تشخیص بیماری لایه‌های خلفی، لایه‌های قدامی و یا کل قرنیه با قرنیه اهدایی جایگزین می‌شود.

رئیس بیمارستان متینی کاشان، حفظ چشم و بازگرداندن بینایی را از مهم‌ترین مزایای عمل پیوند قرنیه عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز