خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا کاشان در گفتگو با ایلنا:

بالغ بر ۹۰ درصد پروژه فاضلاب کاشان به اتمام رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۲۵

مدیرعامل شرکت آبفای کاشان از پیشرفت ۹۰ درصدی به طول ۱۷۶ کیلومتری پروژه فاضلاب کاشان از محل تسهیلات ۶۳ میلیون یوروی بانک توسعه اسلامی خبرداد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آبفای کاشان از پیشرفت ۹۰درصدی به طول ۱۷۶ کیلومتری پروژه فاضلاب کاشان از محل تسهیلات ۶۳ میلیون یوروی بانک توسعه اسلامی خبرداد.

«محمد رضا اسدی» امروز دوشنبه نهم دی ماه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: از قراردادی که شرکت آبفا کاشان با سه پیمانکار جهت اجرای پروژه فاضلاب کاشان منعقد نموده است، شرکت آبساراز ۲۵ کیلومتر قرارداد تاکنون ۲۳ هزار و ۸۰۰ م‌تر، شرکت ایوان باستان ۹۷ هزار و۵۰۰ متر و شرکت بادبند ۵۴ کیلومتر و ۹۰۰ متر را اجرا نموده‌اند.

وی از اجرای ۱۷۶ کیلومتر از ۲۰۰ کیلومتر قرادادی که شرکت آبفا کاشان با این سه شرکت منعقد نموده است تاکنون خبرداد و گفت: در این مرحله از اجرای پروژه فاضلاب کاشان با احتساب تصفیه خانه تاکنون ۸۸ در صد آن از محل تسهیلات ۶۳ میلیون یورویی بانک توسعه اسلامی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کاشان با اشاره به اینکه خط اصلی پروژه فاضلاب کاشان تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد گفت: ۲۵ کیلومتر قرارداد منعقدشده شرکت ایوان باستان تا پایان بهمن ماه سال جاری، شرکت‌های بادبند و آبسار تا پایان فروردین سال ۹۳ به اتمام می‌رسد.

وی تاخیر در اجرای پروژه فاضلاب کاشان را یه علت بارندگی‌های اخیر، مناسبت‌های مذهبی، عاشورا، تاسوعا، محرم و صفر عنوان کرد و گفت: ضمن تشکر و قدردانی از مردم شهید پرور و ولایی شهر کاشان که با صبر و بردباری شرکت آبفای کاشان را در اجرای پروژه فاضلاب یاری نمودند، امیدواریم تا پایان کار با صبوری و گذشت همچنان یاری رسان اجرا کنندگان این پروژه عظیم در این شهر باشند.

اسدی همچنین از اجرای مرحله دوم پروژه فاضلاب کاشان به طول ۱۳۰ کیلومتر با اعتبار ۱۴ میلیون یورویی که قرار است به تایید بانک توسعه اسلامی برسد در آینده نزدیک خبرداد و گفت: در صورتی که تسهیلات مورد نظر به تایید بانک توسعه اسلامی برسد قسمت عظیمی از این پروژه که در منقطقه ناجی آباد کاشان است از اوایل سال جاری شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کاشان تصریح نمود: با توجه به اینکه اجرای تصفیه خانه فاضلاب کاشان براساس قرارداد ۶۶ ماهه بوده و شبکه فاضلاب ۲۴ ماهه بوده است، لذا براساس این قراداد تاکنون ۲۵ درصد از این تصفیه خانه اجرا شده و هیچ گونه تاخیری دراین بخش نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز