خبرگزاری کار ایران

۱۲ آذرماه صورت می‌گیرد:

برگزاری پنجمین کارگاه آموزشی داوری طناب کشی در کاشان

کد خبر : ۱۲۵۷۸۶

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان کاشان، ازبرگزاری پنجمین کارگاه آموزشی داوری و مربیگری در رشته طناب کشی در این شهرستان خبر داد.

ایلنا: رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان، ازبرگزاری پنجمین کارگاه آموزشی داوری و مربیگری در رشته طناب کشی در این شهرستان خبر داد.

«سید علی افراشی» در گفتگوبا خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: پنجمین کارگاه آموزشی تحت عنوان داوری و مربیگری رشته طناب کشی ویژه آقایان و بانوان دررده سنی آزاد سه شنبه ۱۲ آذر ماه ساعت ۱۴ الی ۱۸ توسط هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کاشان در سالن ورزشی دبیرستان محتشمی کاشان برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این دوره از کارگاه‌های آموزشی را احیاء بازی‌های بومی محلی، ساماندهی ورزش‌های سنتی، پرورش مربیان وداوران مجرب در برگزاری مسابقات استانی و حتی کشوری عنوان کرد.

به گفته وی، در پنجمین کارگاه آموزشی رشته طناب کشی دونفر از اساتید هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان آقایان نصراله احمدی در داوری و علی صفری در مربیگری حضور خواهند داشت.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان، همچنین ازکارگاه آموزشی حرکات اصلاحی در یکی از روستاهای بخش قمصراین شهرستان تا پایان آذر ماه خبر داد.

افراشی گفت: کارگاه آموزشی مهارت ذهنی نیز در دی ماه امسال در یکی از روستاهای بخش نیاسراین شهرستان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز