خبرگزاری کار ایران

عملیات ساخت مدرسه «زنده یاد حاج عباس پیله وریان» در کاشان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۷۵

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان از آغاز عملیات اجرایی ساخت یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه توسط خانواده زنده یاد " حاج عباس پیله وریان " از نیکوکاران این شهرستان خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان از آغاز عملیات اجرایی ساخت یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه توسط خانواده زنده یاد «حاج عباس پیله وریان» از نیکوکاران این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «محمد کتابچی» در آیین آغاز ساخت مدرسه زنده یاد «حاج عباس پیله وریان» در گفتگو با حبرنگاران گفت: براساس توافق انجام شده، این مدرسه در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع و درسه طبقه به بهره برداری می‌رسد.

به گفته وی، ساختمان اصلی این واحد آموزشی، در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۵۰ متر مربع با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال با کاربری آموزش ابتدایی دخترانه در مدت یک سال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: علاوه بر ۱۲ کلاس درس، ساخت سالن اجتماعات چند منظوره، نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه و کارگاه از جمله فضاهای جانبی در طراحی مدرسه حاج پیله وریان است.

کتابچی تصریح کرد: نیکوکاران کاشان ۲۰ طرح را در دست ساخت دارند که نیازمند اعتبارات سهم دولت است که بین پنج تا ۲۰ درصد اعتبار تکمیل را شامل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز