خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه کاشان:

استکبار جهانی از صدور انقلاب اسلامی ایران به کشورهای منطقه ترس دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۸۸

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان گفت: استکبار جهانی از صدور انقلاب اسلامی ایران به کشورهای منطقه ترس دارد.

ایلنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان گفت: استکبار جهانی از صدور انقلاب اسلامی ایران به کشورهای منطقه ترس دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سرهنگ پاسدار جواد نائینی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه امروز اگر شاهد پیروزی در عرصه‌های مختلف بین المللی هستیم، این پیروزی را مدیون مقاومت مردم و رهنمودهای رهبری و تشکل بسیج هستیم، افزود: بسیج ثابت کرد که می‌تواند پاسخگوی زیاده‌خواهی‌های استکبار باشد.

وی افزود: از ابتدای تشکیل نهاد انقلابی و مردمی بسیج تاکنون شاهد برکات زیادی از سوی این نهاد در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و نظامی بوده‌ایم که اوج آن در دوران هشت سال دفاع مقدس و نقش انکارناپذیر بسیج در کنار سایر قوا در حراست و صیانت از تمامیت ارضی ایران اسلامی بود.

سرهنگ نائینی خاطر نشان کرد: با بهره‌گیری از تفکر بسیجی و تداوم این نگرش در حوزه‌های مدیریتی می‌توان فرهنگ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را به کشورهای دیگر دنیا بیش از پیش صادر کرد.

وی توسعه فرهنگ و اقتدار علمی را از دیگر موارد لازم پیروزی نظام جمهوری اسلامی در برابر استکبار ذکر کرد و گفت: باید آمادگی داشته باشیم تا علم را نیز توسط دانشمندان و دانشجویان بسیجی به دیگر کشور‌ها صادر کنیم.

وی فطرت دینی را رمز اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: دلیل موفقیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران این است که شیوه حکومت دینی بر مبنای فطرت استوار است.

سرهنگ نائینی به توافقنامه مذاکرات هسته‌ای کشورهای ۵ + ۱ اشاره کرد و گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پایداری ملت ایران عامل پیروزی تیم هسته‌ای ایران بود.

فرمانده سپاه کاشان تصریح کرد: با بصیرت و استقامت و با همدلی و اتحاد مردم و تفکر بسیجی این انقلاب هیچ آسیبی نخواهد دید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز