خبرگزاری کار ایران

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاشان:

عاشورا نتیجه بی‌اهمیتی به غدیر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۰۵

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و کارخانجات کاشان، دفاع از نظام جمهوری اسلامی را بزرگترین معروف در دوران کنونی قلمداد کرد.

ایلنا: معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و کارخانجات کاشان، دفاع از نظام جمهوری اسلامی را بزرگ‌ترین معروف در دوران کنونی قلمداد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، محمد رضوان‌نژاد در سخنرانی پیش از خطبه‌ها با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار داشت: فلسفه قیام امام حسین(ع)، امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از نشستن غبار بدعت‌ها روی اسلام ناب بود هدفی که برای تحقق آن از نثار خون فرزند شش ماهه خود نیز دریغ نکرد.
وی با بیان اینکه عاشورا نتیجه بی‌اهمیتی به غدیر است بیان داشت: اگر مردم غدیر را فراموش نمی‌کردند و امور خود را به دست افراد لایق می‌سپردند هرگز نباید کمتر از ۵۰ سال پس از رحلت پیامبر(ع) به مصاف با جگرگوشه آن حضرت بروند.
معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و کارخانجات کاشان با تأکید بر اینکه تهاجم فرهنگ و جنگ نرم بنی‌امیه موجب به وجود آمدن واقعه خونین دشت کربلا شد عنوان کرد: بنی‌امیه با استفاده از حرکات تبلیغاتی خود به ترور شخصیتی مولای متقیان پرداختند تا جایی که بر منبر پیامبر(ص) بر وصی او دشنام داده می‌‌شد.
رضوان‌نژاد با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با همین حربه و البته با امکانات پیشرفته‌تر به مقابله با نظام اسلامی پرداخته و از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی خود برای توقف موج اسلام‌خواهی ملت‌ها بهره می‌گیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مچ‌گیری نیست ابراز داشت: این دو فریضه شرعی تنها برای هدایت و کمک به افرادی است که نسبت به انجام برخی از وظایف دینی خود دچار غفلت شده‌اند بنابراین امر به معروف و نهی از منکر نمونه بارز رأفت و محبت نهفته در دین مبین اسلام است.
رضوان‌نژاد در پایان دفاع از نظام جمهوری اسلامی را بزرگ‌ترین معروف‌ دانست و متذکر شد: دفاع از نظامی که پس از حکومت کوتاه‌مدت امام دوم شیعیان تنها حکومتی است که موفق شده بر اساس معارف اسلام ناب مستقر شود از بزرگ‌ترین معروفاتی است که همه باید نسبت به آن خود را متعهد بدانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز