خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان؛

مراسم تودیع و معارفه شهردار سفیدشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۴۴

با حضور معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، بخشدار مرکزی آران و بیدگل، امام جمعه، اعضای شورای اسلامی و جمعی از خانواده معظم شهداء شهر سفید شهر مراسم تودیع و معارفه شهردار این شهر برگزار شد.

ایلنا: ظهر یک شنبه هفتم مهرماه با حضور معاون مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری اصفهان، بخشدار مرکزی آران و بیدگل، امام جمعه، اعضای شورای اسلامی و جمعی از خانواده معظم شهداء مراسم تودیع و معارفه شهردار این شهر در سالن اجتماعات زینبیه سفید شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل در ابتدای این مراسم «محمد علی رحیمی» رئیس شورای اسلامی شهر سفید شهر ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و بیان بخشی از مشکلات این شهر گفت: مردم شهر سفید شهر با تقدیم ۳۵ شهید در دوران دفاع مقدس به خوبی دین خود را به انقلاب اسلامی ایران ادا نمودند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از بوستانی شهردار اسبق سفید شهر انتصاب محسن حیدری را به عنوان شهردارجدید این شهر تبریک نمود و ابشان را فردی پرانرژی، با روحیه یسجی و باسایقه دانست.

درادامه «محسن حیدری» شهردار سفید شهر رشادت و شهادت طلبی را از مهم‌ترین خصایص مردم این شهر عنوان کرد و گفت: ازاینکه افتخار پیداکرده‌ام تا خدمتگزار مردمی که دل‌هایشان همچون پنبه سفید است باشم خرسندم،

حیدری با بیان اینکه امیدوارم بتوانم با کمک و همکاری مردم و مسئولین درجهت توسعه و پیشرفت این منطقه گام‌های اساسی بردارم. گفت انشاءالله بتوانم خدماتی که دراین شهر به همت و همکاری دوستان انجام می‌دهم حداقل زمانی که از اینجا رفتم مردم پشت سرم بگویند حیدری می‌خواست در این شهر کار کند.

پس ازسخنرانی معاون مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری اصفهان و حجت الاسلام زارع امام جمعه شهر سفید شهر حکم انتصاب محسن حیدری که بنا به پیشنهاد شورای اسلامی این شهر از طرف علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار اسبق استان اصفهان صادرشده بود پس از قرائت تقدیم ایشان شد.

«محسن حیدری» که فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی با گرایش زراعت و اصلاح نباتات در سال ۱۳۷۸ از دانشگاه شهر کرد می‌باشد در اواخر خرداد ماه سال ۹۱ با عنوان شهردار و سرپرست حراست در شهرداری برزک مشغول به فعالیت شد.

بخشی از سوابق کاری حیدری به شرح زیر است:

* دهیار منطقه سده از تاریخ ۱۴/۰۶ / ۸۶ تا ۱۵/۰۳ / ۹۱

* دهیار بر‌تر شهرستان کاشان در سال ۱۳۸۷

* دهیار بر‌تر استان اصفهان در سال ۱۳۸۸

* دهیار برگزیده استان اصفهان در زمینه پسماند در سال ۱۳۸۸

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز