خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۵۷۵

چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی با حضور ندایی معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شاکری نماینده مجلس شورای اسلامی در وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این جشنواره زندوکیلی، مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: در دفتر توسعه کارآفرینی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سعی شده در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر توسعه کار آفرینی و گسترش آن در کشور قدم برداریم.

وی با بیان اینکه کارآفرینی موتور اصلی اقتصاد است، افزود: با نوآوری خلق محصول جدید صورت می‌گیرد.کارآفرینان می‌توانند کشور را توسعه دهند و در کنار آن اقتصاد پیشرفت کند.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در جشنواره گفت: امسال ۶ هزار نفر ثبت‌نام کردند که ۲۱ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در سال گذشته کارآفرینان برتر در حوزه تخصصی صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب می شد اما امسال حوزه تعاون، صنایع دستی و گردشگری نیز اضافه شده است.

وی اظهار: در جشنوار امسال ۸۲۰ داور شامل ۴۰۲ خانم و ۴۱۲ آقا ثبت نام کردند .

وی ادامه داد: داورها در ۳۱ استان به صورت مجازی و میدانی اقدام به بررسی کردند.

وی اظهار: ۱۰ هزار شغل مستقیم توسط برگزیدگان جشنواره ایجاد شده است.

دبیر چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر با اشاره به برگزیدگان این جشنواره گفت: ۶ نفر در حوزه صنعت، ۴ نفر در حوزه کشاورزی، ۵ نفر در حوزه خدمات، ۲ نفر در حوزه تعاون، ۲ نفر در حوزه اجتماعی، یک نفر حوزه گردشگری و ۱ نفر در حوزه صنایع دستی برگزیده شدند.

وی از مسئولان  در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز