خبرگزاری کار ایران

کوهکن تاکید کرد:

ضرورت ادامه اجرای بیمه پایه اجباری سلامت همگانی/ لزوم ارائه خدمات درمانی به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۹۷۸

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: بیمه سلامت به عنوان یک پروژه ملی که دراصل به دنبال ارایه خدمات به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر بوده، طرحی قابل قبول و ارزشمند است اما در این بیمه اشکالاتی وجود دارد که باید رفع شود.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان بیمه سلامت، محسن کوهکن با اشاره به رضایت‌مندی مردم از اصل بیمه همگانی که منجر به اجرای عدالت درحوزه سلامت شده است، گفت: بیمه سلامت به عنوان یک پروژه ملی که در اصل به دنبال ارایه خدمات به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر بوده، طرحی قابل قبول و ارزشمند است، اما در این بیمه اشکالاتی وجود دارد که ‌باید رفع شود.

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ادامه اجرای طرح تحول سلامت به دلیل وجود نتایج ارزشمند این طرح در حوزه بهداشت و درمان افزود: نه تنها دراین مقطع زمانی طرح تحول سلامت و بیمه همگانی باید ادامه پیدا کند، بلکه انتظار میرود کیفیت خدمات بیمه سلامت به وسیله افزایش کارایی دفترچه‌های بیمه، ارتقا پیدا کند البته با افزایش داروهای تحت پوشش بیمه سلامت به این مساله مهم دست پیدا خواهیم کرد.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: بهداشت ودرمان یکی از بخش‌های با اهمیت برای مسئولان و تصمیم گیران درجامعه است، لذا دولت و مجلس همیشه تلاش کردند که در راستای کاهش مشکلات این حوزه نهایت اقدامات لازم را با هدف کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی مردم انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز