خبرگزاری کار ایران

منابع ایلنا خبر دادند؛

تعدادی از کارکنان آتیه صبا تعدیل شدند/ تعدیل‌ها مورد تایید رئیس جدید صندوق بازنشستگان کشوری نیست

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۷۰۴

تعدادی از کارکنان ستادی شرکت آتیه صبا، وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری در ماه‌های گذشته با پایان قراردادهای خود، تعدیل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارکنان ستادی شرکت آتیه صبا، وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری در ماه‌های گذشته با پایان قراردادهای خود، تعدیل شدند. 

یکی از نیروهای تعدیل شده این شرکت به ایلنا گفت: در بخش روابط عمومی 3 نفر تعدیل شده‌اند. در بخش‌‌های دیگر مانند بخش مالی هم چند نفر تعدیل شده‌اند.

منابع ایلنا در صندوق بازنشستگی کشوری مدعی هستند که در مجموع 20 نفر از کارکنان شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا تعدیل شده‌اند. 

آن‌طور که آنها می‌گویند از امروز تعدادی دیگر هم تعدیل می‌شوند. همچنین تاکید می‌کنند که عموم این نیروها سال‌هاست که در این شرکت مشغول به کار هستند.

یک نفر از نیروهایی که با پایان قراردادش تعدیل شده، به ایلنا می‌گوید: با توجه به اینکه شرکت آتیه صبا با سرپرست اداره می‌شود و هنوز حکم مدیرعاملی اسکندری به عنوان سرپرست صادر نشده، امکان دخل و تصرف در زمینه نیروهای شاغل وجود ندارد.

وی می‌افزاید: اخراج این نیروها بر اساس ابلاغیه‌ای انجام می‌شود که در دوران مدیرعاملی میعاد صالحی در صندوق بازنشستگی کشوری صادر شده است. در ضمن منابع ایلنا می‌گویند اخراج کارکنان این مجموعه مورد تایید نعمت‌الله ایزدی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، نیست. 

ظاهرا بخشنامه‌ای هم وجود دارد که تاکید می‌کند سرپرست آتیه صبا حق تعدیل نیرو و استخدام جدید را ندارد؛ اما این منابع می‌گویند با خالی شدن برخی از صندلی‌ها، عده‌ای استخدام شده‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز