خبرگزاری کار ایران

طی دو روز اعتصاب خلبانان هواپیمایی بریتانیا ۱۷۰۰ پرواز را لغو کرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۶۵۷

اعتصاب خلبانان شرکت هواپیمایی بریتانیا (British Airway) باعث مشکل در بیش از ۱۷۰۰ پرواز شد که مجموعاً حدود بیش از ۱۹۵۰۰۰ مسافر را شامل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از The Nation، اعتصاب خلبانان شرکت هواپیمایی بریتانیا (British Airway) روز گذشته موجب لغو بیش از ۱۰۰ پرواز شد.

انتظار می‌رود که اعتصاب خلبانان در روزهای آتی مشکلات بیشتری را برای پروازها و خدمات BA به وجود آورد.

این شرکت هواپیمایی طی دو روز اعتصاب خلبانان مجبور شده است که تقریباً ۱۷۰۰ پرواز خود را لغو کند که مجموعاً حدود بیش از ۱۹۵۰۰۰ مسافر را شامل شده است.

در بیانیه این شرکت هواپیمایی آمده است: تقریباً نیمی از ناوگان که شامل بیش از ۳۰۰ هواپیما و ۷۰۰ خلبان می‌شود، در این اعتصاب شرکت دارند.  همچنین بیش از ۴۰۰۰ خدمه کابین در اعتصاب هستند.

این اعتصاب در حالی ادامه دارد که طی ماههای اخیر گفتگوها بر سر میزان افزایش دستمزد ادامه داشته و خلبانان این شرکت هواپیمایی پیشنهاد افزایش ۱۱/۵ درصدی حقوق طی سه سال را رد کرده بودند.

این پیشنهاد دو ماه پیش توسط شرکت هواپیمایی بریتانیا به آنها داده شد. شرکت هواپیمایی بریتانیا می‌گوید حقوق خلبانانش بالا است و این پیشنهاد «سخاوتمندانه» بوده است.

Balpa ، که نماینده اکثر خلبانان BA است ، دیروز دوباره هشدار داد که اگر BA همچنان از «مذاکرات موثر» خودداری کند ، روزهای اعتصاب را افزایش خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز