خبرگزاری کار ایران

تمایل آمریکایی‌ها به کاهش دستمزد در ازای مرخصی نامحدود

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۰۶۰

بنابر نتایج یک نظرسنجی بخش عمده کارمندان آمریکایی به استفاده از تعطیلات نامحدود در ازای از دست دادن بخشی از حقوقشان متمایل هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، CNBC با استناد به نظرسنجی موسسه آلیانز گزارش داد که بخش عمده کارمندان آمریکایی به استفاده از تعطیلات نامحدود در ازای از دست دادن بخشی از حقوقشان متمایل هستند. 

به طور متوسط هر کارگر حاضر است، ۲۶ درصد حقوقش را بدهد تا بتواند در ازایش مدت زمان نامحدود تعطیلات دریافت کند.

با این حال تعطیلات نامحدود ممکن است به آن خوبی که در ابتدا به نظر بیاید نباشد.

جف زینسر، بنیان‌گذار موسسه حقوق استخدامی، می‌گوید: «اگر حجم کار شما به گونه‌ای باشد که به ۵۲ هفته در سال نیاز داشته باشد، می‌توانید تعطیلات نامحدود داشته باشید اما حجم کار به شما اجازه نمی‌دهد بتوانید از آن استفاده کنید.»

در واقع مشکل زمان نامحدود این است که برای کارمند تبدیل به چیزی مبهم می‌شود.

بنابر یک تحلیل که توسط شرکت نیملی، فعال در زمینه صدور چک‌های حقوقی، منتشر شده است؛ کارمندان شرکت‌هایی که از گزینه تعطیلات نامحدود برخوردار بوده‌اند به طور متوسط ۱۳ روز در سال به تعطیلات رفته‌اند.

در همین حال، کارمندانی که در شرکت‌هایی با پرداخت مرخصی با حقوق کار می‌کرده‌اند به طور متوسط ۱۵ روز در سال به تعطیلات رفته‌اند.

از طرف دیگر، کارمندان شرکت‌هایی که از گزینه تعطیلات نامحدود برخوردار بوده‌اند بیشتر ترغیب به رفتن به تعطیلاتی شده‌اند که در آن کار هم می‌کرده‌اند.

آقای زینسر این روش را همان «کار از راه دور- در خانه» می‌نامد و می‌گوید: «شما یک حجمی از کار دارید و مجبور نیستید که برای انجامش به محل کار بروید. می‌توانید آن‌ را در ساحل دریا انجام دهید یا از خانه‌تان. اما بعید می‌دانم که بتوان اسم آن را تعطیلات گذاشت.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز