خبرگزاری کار ایران

شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز دچار یک و نیم متر آب گرفتگی شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۸۸۹

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز دچار آب گرفتگی شد، گفت: کمک به سیل زدگان توسط بالگرد از شهرک صنعتی شماره۲ ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، «امیرحسین نظری»، گفت: بخشی از کمک‌ها به سیل‌زدگان از طریق شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز انجام می شد که روز گذشته این شهرک دچار آب گرفتگی به ارتفاع یک تا یک متر و نیم شد.

وی با بیان اینکه کمک رسانی از طریق شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز از طریق بالگرد انجام می شود، گفت: واحدهای این شهرک هنوز تولید دارند و روزانه ۱ میلیون نان از طریق شرکت های تک نان و اکسین نان و ۲ هزار پرس غذا از طریق واحد صنعتی نگین چوب در این شهرک تهیه و بین سیل زدگان توزیع می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان عنوان کرد : روز گذشته ۳ هزار آب معدنی، ۵ تانکر آب تصفیه و کنسرو در نقاط سیل زده توزیع شده است. همچنین ۲ تن برنج به شادگان ارسال شده است و یک واحد صنعتی از کرج یک خاور لباس ارسال کرده است.

نظری تصریح کرد: هم اکنون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با همکاری ارتش، شرکت نفت، سپاه و نیرو انتظامی برای خروج آب از این شهرک صنعتی همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه میزان خسارت در استان خوزستان بسیار زیاد است، عنوان کرد: با مجوز دادستانی استان خوزستان و هماهنگی سازمان هلال احمر شماره حساب اتاق اصناف اهواز به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۴۶۳۲۶۱۴ برای ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی اعلام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان در خصوص اقلام مورد نیاز سیل زدگان این استان گفت: کنسرو، نان خشک، خرما، شیر خشک، آب معدنی، چادر مسافرتی، چکمه، بادگیر و ... از ملزومات سیل زدگان است که اگر چه سعی در تامین این نیازها داریم، اما حجم وسیع خسارت ها نیازمند هماهنگی و همکاری بیشتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز