خبرگزاری کار ایران

تجمع کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه برای دریافت سنوات

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۷۸۱

گروهی از کارکنان بازنشسته مجتمع نیشکر هفت تپه، امروز در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات سنواتی خود در مقابل دفتر مدیریت این مجتمع تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارکنان بازنشسته بخش‌های مختلف اداری مجتمع نیشکر هفت‌تپه امروز (۱۹ فروردین ماه) با اجتماع مقابل مدیریت این مجتمع، خواستار دریافت مطالبات سنواتی خود شدند.

از قرار معلوم این کارکنان بازنشسته که شمارشان به حدود ۷۰نفر می‌رسد، در سال ۹۶ به مرور بازنشسته شده‌اند و بعد از گذشت حدود دو سال هنوز نتوانسته‌اند مطالبات عقب افتاده سنواتی خود را دریافت کنند.

از قرار معلوم این دسته از کارکنان اداری مجتمع نیشکر هفت تپه که اکثرا از مدیران با سابقه اجرایی و اداری بخش‌های مختلف مجتمع هفت تپه هستند، بایستی طبق قانون نظام هماهنگ کشوری و براساس ضوابط مصوب شورای امور اداری و استخدامی کشور بازنشسته می‌شدند. اما بر اساس آرایی که دیوان عدالت اداری با شکایت آنها صادر کرده چون پرداختی حق بیمه آنها به صندوق تامین اجتماعی بوده  همگی آنها مشمول قانون بیمه تامین اجتماعی بازنشسته شده و در عین حال کارفرما‌ی هفت تپه نیز موظف به پرداخت حق سنوات آنها طبق قانون کارو مقررات بیمه تامین اجتماعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز