خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت کار اعلام کرد؛

۲۲ انجمن صنفی کارگری و بیش از ۵ انجمن صنفی کارفرمایی در صنف رسانه‌ها را داریم

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۶۷۴

مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت کار با اشاره به شعار سال جاری که حمایت از تولید کالای ایرانی بود از تشکل‌ها بویژه تشکل‌های رسانه‌ای خواست تا با ظرفیتی که تشکل‌های رسانه‌ای دارند در امر تبلیغ کالای ایرانی دولت را در تحقق حمایت از تولید کالای ایرانی همیشه و در سال آتی یاری نمایند.

به گزارش ایلنا، فرزاد یوسفی (مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در گردهمایی انجمن صنفی کارفرمایی مدیران نشریات ایران و مدیران مطبوعات و رسانه‌ای کشور حضور داشت.

وی ضمن تبریک بیستمین سال فعالیت انجمن صنفی کارفرمایی مدیران نشریات ایران به رییس و اعضای هیات مدیره انجمن فوق با ارایه گزارش از رشد ۶۵ درصدی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی از ابتدای سال ۹۲ تا به حال و همچنین از تاسیس و تجدید انتخابات، تشکل‌های مربوط به رسانه و نشریات که از اقدامات این اداره کل بوده، خبر داد.

مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی بیان کرد: این اداره کل  ۲۲ انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران در ۱۲ استان و تشکیل کانون انجمن‌های صنفی کارگری خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و همچنین تاسیس تشکل‌های سراسری کارفرمایی در زمینه مدیران رسانه و مدیران نشریات ایران، نشریات تخصصی کشاورزی و صنایع کاغذی کشور، عکاسان، مطبوعات کشور و... اقدام نموده است.

یوسفی با اشاره به شعار سال جاری که حمایت از تولید کالای ایرانی بود از تشکل‌ها بویژه تشکل‌های رسانه‌ای خواست تا با ظرفیتی که تشکل‌های رسانه‌ای دارند در امر تبلیغ کالای ایرانی دولت را در تحقق حمایت از تولید کالای ایرانی همیشه و در سال آتی یاری نمایند.

در انتها مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی به اعضای جدید هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مدیران نشریات ایران که انتخاب شدند تبریک و برای آنها آرزوی موفقیت نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز