خبرگزاری کار ایران

تجمع آتش‌نشانان آبادانی مقابل ساختمان فرمانداری/ تاخیر در پرداخت دستمزد و بیمه

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۷۲۴

جمعی از آتش‌نشانان شهرداری آبادان امروز با حضور در مقابل ساختمان فرمانداری خواستار رسیدگی به وضعیت مطالبات مزدی خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از آتش‌نشانان شهرداری آبادان صبح امروز (۲۵ دی ماه) با حضور در مقابل ساختمان فرمانداری خواستار رسیدگی به وضعیت مطالبات مزدی خود شدند.

یکی از آتش‌نشانان معترض در ارتباط با تجمع امروز خود و همکارانش گفت: از مهرماه مطالبات مزدی دریافت نکرده‌اند و حق بیمه آنها حدودا ۱۱ ماه است به تاخیر افتاده است.

او با بیان اینکه کار سخت و پرخطر آتش‌نشانی، مشکلات و مرارت‌های بسیار دارد، افزود: تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی و بیمه‌ای مزید بر علت است و آتش‌نشانان را دلسرد می‌کند.

به گفته وی، بخش دیگری از مشکلات آتش‌نشانان به دریافت نکردن لباس کار در دو سال گذشته مربوط می‌شود. در عین حال خودروهای آتش‌نشانی شهر آبادان در این فاصله دوساله به بهانه کمبود منابع مالی تجهیز نشده و از ایمنی لازم برخوردار نیستند.

وی در خاتمه ادامه داد: علارغم همه مشکلات، آتش‌نشان‌ها از هیچ گونه حق و حقوق و مزایای سختی کار خود برخوردار نیستند و در صورت اعتراض به وصول مطالبات صنفی خود، با اخراج یا تغییر پست مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز