خبرگزاری کار ایران

مجری طرح پورتال ملی صادرات ایران:

برند کالاکس در کنار تولیدکنندگان نقش به سزایی در شتاب صادرات دارد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۳۳۳

نمایشگاه معرفی "پرتال ملی صادرات ایران" (کالاکس) روز گذشته پایان یافت.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه معرفی "پرتال ملی صادرات ایران" (کالاکس) روز گذشته پایان یافت.

این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۱ دی در مجموعه چهل سرای مصلی امام خمینی دایر بود. برگزاری اولین کارگاه تخصصی پورتال ملی صادرات ایران و ثبت نام از تولیدکنندگان برتر کشور از جمله برنامه‌های این نمایشگاه در ایام برگزاری بود. همچنین چند نشست خبری در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد.  

"محمد خدا پرست" مجری طرح پورتال ملی صادرات ایران و دبیر اتحادیه کارگران صنعت انرژی در مورداهداف برگزاری این نمایشگاه به ایلنا، گفت: پس از هم افزایی با شرکت نور برکات آسمان و مشارکات معنوی اتحادیه کارگران صنعت انرژی تصمیم بر این شد، همزمان با شروع به کار اولین نمایشگاه جهیزیه با کیفیت ایرانی پورتال ملی صادرات ایران موسوم به برند کالاکس رونمایی و به مدت پنج روز از تاریخ ۱۷الی ۲۱دیماه با رویکرد کارگاه تخصصی در خدمت تمامی تولیدکنندگان و بازرگانان باشد.

وی افزود: درفاز اول، برنامه کالاکس این است تا با راهکارهایی که مسئولین و کارشناسان این پروژه دارند بتوانند در اسرع وقت با تولیدکنندگان هم افزایی فی مابینی را ایجاد و نیز بتوانند تولیدات کشور را به استانداردهای جهانی برسانند.

خداپرست ادامه داد: در این جا باید عرض بنمایم که برند کالاکس این ادعا را دارد که فقط می‌خواهد در کنار تولیدکنندگان نقش به سزایی را در شتاب صادرات برای ایران عزیز داشته باشد و هیچگونه هزینه‌ای در مورد معرفی برندهای ایرانی به کشورهای دیگر جهان دریافت نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: کلام آخر اینکه از تمامی مسئولین، مدیران، اتحادیه ها، صنوف و تولیدکنندگان محترم کشور خواهشمندم تا ما را در این پروژه بزرگ یاری نموده تا بتوانیم کالای با کیفیت تولید شده را به اقصی نقاط دنیا صادر کنیم؛ چرا که همه ی ما بر این موضوع واقفیم که اگر چرخه صادرات کشور راه بیفتد علاوه بر ایجاد شغل، بهبود فرآیند تولید و نهایاتا افزایش تولید ناخالص ملی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز