خبرگزاری کار ایران

رکود میزان دستمزدها انگلیسی‌ها را به مصرف غذای ارزان قیمت کرده است/"وزارت گرسنگی" تشکیل دهید

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۲۹۵

نتایج یک گزارش فراحزبی در بریتانیا نشان می‌دهد که رکود میزان دستمزدها سبب شده است که خانواده‌ها به غذای ارزان قیمت پر کالری روی بیاورند.

به گزارش ایلنا به نقل از گاردین، حزب محافظه‌کار و حزب کارگر بریتانیا گزارشی از شیوع گسترده فقر در خانواده‌ها تهیه کرده‌اند که نشان می‌دهد رکود میزان دستمزدها سبب شده است که خانواده‌ها به غذای ارزان قیمت پرکالری روی بیاورند.

از سویی در این گزارش تاکید شده است که "نظام گران قیمت درمان" بریتانیا، مانع از آن شده است که  مردم برای درمان بیماری‌هایی که از ناحیه مصرف غذاهای پرکالری مبتلا می‌شوند، به بیمارستان‌ها مراجعه کنند.   

کودکان بیش از سایر گروه‌ها از مصرفِ غذاهایِ پرکالری بیمار می‌شوند؛ به گونه‌ای که مطابق نتایج این گزارش از هر ۵ کودک زیر ۱۵ سال، یک نفر دچار فقر تغذیه‌ای است.

در این گزارش به دولت پیشنهاد شده است که به جای اینکه ریشه‌های فقر را در خارج از مرزهای این کشور جست و جو کند، هرچه سریعتر "وزارتخانه گرسنگی" را تشکیل دهد.

نتایج این گزارش در حالی منتشر می‌شود که بر اساس پژوهش بانک جهانی، در صورت خروج احتمالی بریتانیا از اتحادیه اروپا در موعد تعیین شده اقتصاد بریتانیا، ۸ درصد کوچکتر می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز