خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح سرپناه کارگران ساختمانی ملارد در پیج و خم اداری

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۷۶۶

با گذشت حدود دو سال اجرای طرح ساماندهی محل استقرار کارگران فصلی و ساختمانی در شهرستان ملارد هنوز انجام نشده است.

رحمان تیموری (رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی سرآسیاب ملارد) به خبرنگار ایلنا گفت: طرح  ساماندهی محل استقرار کارگران فصلی و ساختمانی در شهرستان ملارد از دو سال پیش برای جلوگیری از ازدحام و پراکندگی کارگران در سطح شهرها طراحی شده اما متاسفانه هنوز اجرای آن در شهر ملارد انجام نشده است.

به گفته وی، این طرح از سال ۹۵ و دوره چهارم شورای اسلامی شهرملارد طراحی شده و قابل اجراست که با شروع دوره پنجم شورا ی شهر و موافقت مسئولان شهری متاسفانه اجرای عملی  آن در پیج و خم بخش‌های اداری شهرداری ملارد سردرگم است.

تیموری با بیان اینکه کارگران ساختمانی در فصول گرم و سرد سال و در فضای باز، در شرایط طاقت‌فرسا کار می‌کنند و ساخت یک سرپناه می‌تواند از آنها محافظت کند، افزود: پراکنده شدن کارگران ساختمانی در چند نقطه از سطح شهر باعث بی‌نظمی و نازیبایی در آن مناطق می‌شود. در عین حال با ایجاد سرپناه برای کارگران ساختمانی، شأن آنها را حفظ کرده‌ایم.

این فعال کارگری در ادامه گفت: در حال حاضر این طرح در اکثر شهرهای کشور اجرایی شده اما در شهر ملارد علارغم موافقت همه مسئولان شهری، متاسفانه تاکنون اجرای نشده است.

وی افزود: تجمع کارگران ساختمانی یکی از مشکلات شهری است که مسئولان و شهروندان تمایل دارند در اسرع وقت ساماندهی شوند که خوشبختانه مسئولان شهرداری ملارد موافق اختصاص فضایی مناسب برای استقرار کارگران ساختمانی هستند.

تیموری در پایان از شهردار ملارد خواست ضمن همکاری با انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی این شهرستان، در خصوص تسریع در اجرای طرح احداث محل استقرار و ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی دستورات لازم را صادر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز